mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 hmm.. jeg og kjæresten min skulle gjerne reist bort litt -- etter masse oppussing og FØR babyen kommer.. Dette blir 5.mann totalt og det sier seg selv at sjansen for kjæresteferie ikke kommer ofte... Eller har dere noen andre reisetips?
MrsV Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 JEg hadde gjort det Men er det lov å ta fly da? Trodde du ikke kunne reise så langt (Over 3t) når du er over 6 mnd på veg...men mener jeg har hørt det..
trine->mai07 og juni09 Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Jeg ville ikke reist iallefall! Jeg reiste med fly i uke 28 sist, ALDRI mer! Ble en tur på føden etter turen hjem til Gardermoen (kun 1 time med fly til et sted i Norge) pga masse kynnere og maserier.
~Mita~ Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 jeg skal reise til gran canaria når jeg er 31 uker og tilbake når jeg er 33 uker.. satser på at det går bra.. Så ja, jeg ville ha reist )
Fire småtroll Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Hvis jeg skulle reist ville jeg reist til et typisk turiststed som f.eks Gran Canaria, der er det lett å få tak i lege som prater et språk vi forstår og de har også greie på dette med reiseforsikringer og er vant til turistpasienter om noe skulle skje... Personlig ville jeg ikke reist, jeg dro nemlig i mitt andre svangerskap (men var ikke så langt på vei da), og jeg reagerte noe sinnsykt på tempraturforskjellen. Nå er ikke jeg veldig varmesterk uansett da, men en tempraturforskjell på tjue grader fikk meg til å omtrent gå rett i bakken. Jeg satt i skyggen og drakk vann, var uvel, svimmel og dårlig hele ferien. Men du tåler kanskje varme bedre enn meg, og da ser jeg ikke noe problem med å reise. Husk støttestrømper på flyet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå