It's all about me Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 1 gå opp og hente en tykk genser 2 gå ned i kjelleren og hente mer ved 3 fryse litt til og vente på mannen som er hjemme om en halvtimes tid og da la han hente ved og fyre opp. Vanskelig, vanskelig, vanskelig. Hvis det har noe å si så har jeg idag hatt feber og halsbetennelse på tredje dagen, så har verken lyst til å fryse eller bevege på meg....
Odine! Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Hvis du har bærbar pc, kan du ta den med deg og hente genser mens du dibber. Anbefaler ikke å hente ved med laptop. Hvis stasjonær maskin: IKKE GÅ IFRA OSS, vent på fyrende mann
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 jeg har ventet på mannen en del ganger i det siste selvom jeg har frøset. fordi det er tungt å bære veden opp den teite kjellertrappa vår med bekkenløsning pleier å tulle meg inn i pledd og ligge på sofan om det blir for kaldt. hehe... eller skru på strømovnene...
meg & to små vampyrer Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Alternativ 4: dib så kjapt at tastaturet ryker og du holder varmen på den måten:)
It's all about me Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 Fant et alternativ nr. 5 også jeg. Lagde meg en kopp varm solbærtoddy og bedriver nå risikosport. Har jeg feber og fryser skikkelig skjelver jeg, og varm drikke og skjelving går ikke helt bra sammen. Hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå