kaos83 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 har gjennom hele helgen hatt onde kynnere sånn at jeg har våknet av de... men så gir det seg litt... og kommer igjen, idag er det litt friskt blod i utfloden.. bør jeg bekymre meg? er 30 uker på vei..
2 gull aug02 +nov.08 :) Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Tror jeg ville kontaktet føden ganske raskt i alle tilfeller.. skal jo ikke være noe friskt blod nå.. Masse lykke til
Gjest elissa2 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 hei fomle:) det kan være tegningsblødning du har hatt..........det kan en jo få noen uker før fødsel...... men det kan jo også være noen blodkar som har brista litt........ men jeg tror nok at du kanskje burde ta kontakt med lege eller jordmor om det fortsetter.........uke 30 er jo litt i det tidligste laget for en evnt fødsel....lille jenta har det nok best i magen din noen uker til:) fortell gjerne hvordan det går med deg:) masse lykke til:)
kaos83 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 tusen takk for svar, men skal jeg ringe legevakt eller føden? har mindre kynnere idag, men alikavell... blir så usikker har jo født før, så vet jo på en måte at det ikke er onkelig i gang, bare redd det er begynnelsen på noe..
Gjest elissa2 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 jeg villa ringt føden jeg altså....føl er meg tryggere på svarene jeg får der, foran legevakta....kan hende de tar deg inn for en sjekk......og det er jo betryggende for deg gså,så vet du sikkert at alt er bra. det er jo ikke særlig gøy å gå rundt å bekymre seg heller......
Gjest elissa2 Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 er det som en klar blødning? eller er det mer som slim med rosa farge på??? om sistnevnte så kan det være den slimproppen som har gått,og dem kan gå flere ganger visstnok........
kaos83 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2008 hei ser det an til i morra kynnerene har roet seg og jeg føler det går bedre, kan heller snakke med fastlegen... det er mer som blandet i utflod og den er rød/ rosa/ hvit.. om dette gjør deg klokere?
Gjest elissa2 Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 hei fomle:) hvordan går det med deg i dag?????????
kaos83 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2008 heisann:) jo har vært mindre kynnere nå, heldigvis:) med deg da, kjenner du noe enda?
Gjest elissa2 Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 neh, mensmurring i magen og korsryggen, regelmessige maserier i over 1 uke,slimproppen driver å går, ja,stort sett alle tegn til fødsel er til stede,MEN det starter ikke skikkelig........blir så frustrert........jordmor sa det er vanlig for oss flergangsfødende.......men at hun trodde fødsel var rett rundt hjørnet......og det er nesten 2 uker siden ......så vet ikke jeg......... hmmmm.......lurer på om jeg har misforstått legen.......at terminen er 14 november 2009, istedetfor 2008............ så bra at det har roa seg ned litt hos deg da......... ikke mere blod heller forhåpentligvis?
kaos83 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2008 nei ikke mer blod heller:) ja jeg tror du blir gående litt over tiden. tror ikke noe skjer før 28... håper jeg tar feil. er elendig på datoer...
Gjest elissa2 Skrevet 18. november 2008 #12 Skrevet 18. november 2008 så fint at det har sluttet å blø det er godt å høre:) du har et barn fra før du??? er ikke så lenge til 28 heldigvis:) 10 dager blir spennende å se hvertfall:) og kjempespennende å se om det blir gutt eller jente:) ultralyd viser jente:) men 8 ul viste jente sist gang også,og til verden kom en gutt:) hi hi:)
kaos83 Skrevet 19. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2008 jeg har en jente fra før ja:) de sier det er jente nå også, men jeg har mine tvil... tror det er gutt jeg eller egentlig vet jeg ikke helt, men er neimen ikke sikker på at d er jente... fikk du helt sjokk når d kom en gutt da eller, helt utrolig:) hvordan er det med deg idag?
Gjest elissa2 Skrevet 19. november 2008 #14 Skrevet 19. november 2008 he he, nei selv om ultralyden viste jente forrige gang,så var jeg helt sikker på at det var en gutt......så i fødebaggen jeg hadde pakka.......så hadde jeg med en blå hentedress:) og jammen hadde jeg rett:) det var 2 veldig like svangerskap med guttene (jeg har 2) så det var nok derfor jeg var så sikker. den gangen her er alt annerledes....og det sies at det er ei jente, men helt sikker er jeg nå ikke. har den lille guttefølelsen;) du fikk frem gutt på meg du også jeg går jo her me mase rier.....som ikke utvikler seg til å starte helt liksom....veldig frustrerende........det blir lenge til 28:/ hvordan er det med deg i dag da? ikke noe mer tegn til blod eller sterke kynnere? hvor gammel er jenta di?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå