vil ha86 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 lurer på noe? hmm hadde mensen får to uker siden snart. jeg pleier og blød ganske mye å det er stort sett 5 dagrr i strekk. denne gangen var det nesten ikke blod å det bløde bare 3 dager. etter 3dagen var det ingen ting kom bare litt når jeg tisset liksom? kan man ha bløding selvom man er gravid? sysn jeg kjenner det er noe i magen sikkert dumme tanker men.. er noe som ikke stemmer syns jeg da. nesten ikke blod og jeg som pleier p blø i "hel" som jg sier. noen som vet noe om dette
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 ja, du kan blø mens du er gravid, det heter festeblødning og er veldig vanlig:) har du testet da?
3+1=<3 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 har det nesten som deg..føler også at det er noe i magen som ikke stemmer..pluss at jeg har fått ømme og større pupper..å det fikk jeg nesten fem dager før EL denne mnd..pluss at jeg bare blødde i tre dager som deg (bruker å være 5 dager i hvertfall)...har testet negativt jeg da..å venter ikke neste ikm før 27... men er jeg eventuelt gravid så er jeg jo 7 uker på vei...å da er det jo rart at jeg testet negativt... sikkert bare kroppen som spiller meg et puss...men alt føles så rart å annerledes denne gangen!
vil ha86 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 nei har ikke testet enda-- orker ikke bli skuffet--- men er noe rart noe som ikke stemmer.. er ikke øm i puppene ingen ting.. har mye utflod da.-- men jeg vet ikke... håper jo=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå