Bare SÅ KLAR da Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Har i to timer nå hatt veldig vondt i venstre ben, hovner opp og det gjør vondt !begynner å kjenne det i ryggen og, men dette er kanskje fordi jeg ikke klarer å slappe helt av ?...... Noen råd?
nybakt mams Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 kan høres ut som en DVT i benet ditt. Blodpropp. Du burde nok få det undersøkt hvis det fortsatt gjør veldig vondt og hovner opp!
Bare SÅ KLAR da Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Det er blitt mer stikkende vondt liksom fra hofta og videre nedover i leggen. Ikke lett å forklare... Men det gir seg ikke i hvertfall. Hvor lenge burde jeg vente ?
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 dra dit du. det er bedre å dra en gang for mye enn engang for lite... tenk om det er noe alvorlig, og det går utover barnet fordi du ventet for lenge..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Ville ikke ventet til i morgen. DVT kan være utvikle seg til å bli veldig alvorlig. Det man er mest redd for i forbindelse med blodpropp er at proppen skal løsne fra benet og vandre til lungen. Da vil du få pustebesvær. Huff, jeg håper ikke du blir vettskremt, men du bør få deg en sjekk i kveld altså! Vi er mer utsatt for blodpropp i graviditeten, og slike symptomer du beskriver skal man ta på alvor. Lykke til.
Gjest elissa2 Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 av sted nå i kveld å få det sjekka....det tror jeg kan være lurt, i tilfelle det er blodpropp.... masse lykke til.
Lille_Sebastian :D Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Jeg fikk dyp vene trombose i uke 24, i benet, eller lysken da, gjorde slik att jeg ikke kunne gå, dusje selv, trengte hjelp på do, og hadde ikke stikke smerter, men intense smerter hele tiden, var helt jævelig, var ikke noe å sitte, stå, gå eller ligge, alt var helt jævelig, og lå på sykehuset i 2 uker, ikke moro.. syntes du skal dra å sjekke det, for er det det, så kan du få behandling med engang
matekoss Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Lurer på hvordan det har gått med deg? Håper det går bra?
Bare SÅ KLAR da Skrevet 18. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2008 Ble sjekket fra topp til tå.... Det var selvsagt mye å gjøre på føden i går. Var først på lege vakten med urinprøver og blodprøver. Etter prat med legen her sendte han meg opp til føden. Der tok de UL for å sjekke fostervann og aktivitet på barnet, siden innvendig UL for å se at jeg ikke hadde fått åpning. Ble sendt hjem igjen da alt så bra ut. Jeg er kjempe sliten og kroppen er ikke bra. Men hva skal man gjøre ? Fikk selvsagt beskjed om å komme tilbake om det ikk bedret seg eller om ting ble verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå