hurra og hei! Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jenta mi på 21 mnd har fått mange kviser i rumpa - plutselig. Det har hun aldri hatt før! Noen som vet hva det kan være???
-MtG- Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Er du sikker på at det er kviser? Det er ikke blemmer? Vet bare at fot, han og munnsyken kan gi blemmer i bleieområdet også. Hvis det er kviser så kan det jo hende hun har gått litt mye med våt bleie så det har vært tett og klamt. Kanskje det hjelper å skifte bleie litt oftere i noen dager? Jeg vet ikke altså, bare slenger ut det jeg tenker:)
hurra og hei! Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 Det kan godt være at bleien har vært for våt, men får hun kviser av sånt? Jeg har aldri opplevd det før. Takk for svar!
-MtG- Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Man kan jo ofte få litt ekkel og kvisete hud hvis huden ikke får puste ordentlig. Jeg får kviser på rompa om jeg har på truser som ikke er bomull:)
hurra og hei! Skrevet 17. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2008 DYtter for å få flere synspunkter jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå