Gå til innhold

Når begynne å prøve etter abort?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjennomgikk en senabort i uke 14 for en uke siden. På ultralyd viste det seg at fosteret hadde dødelige feil, og det var ikke annet å gjøre. Det var et hardt slag, men jeg er innstilt på å prøve igjen så snart tida er moden.

Men når er den det? Jeg blør fortsatt, og må selvfølgelig få eggløsing først. Kjenner at kroppen er på vei tilbake til normalen, selv om det fortsatt er tøft psykisk.

Når begynte dere å prøve, og når lyktes dere? Jeg vil prøve så snart jeg kan, men vil jo heller ikke ta noen sjanser ved å prøve for tidlig og kanskje abortere av den grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde en senabort i uke 24 for tre uker siden og lurer på noe av det samme.

Tror jeg kommer til å prøve igjen så fort jeg er ferdig med den første menstruasjonen. Håper den kommer snart.

Det er vel anbefalt å vente med ubeskyttet sex til såret etter morkaken har grodd og til renselsen tar slutt.

Jeg sluttet å blø etter to uker og tror det har grodd ganske godt nå, men venter til etter neste mens allikevel, for da må vel alt være i orden igjen?

Skrevet

Hadde utskraping etter MA og bestemte meg for å prøve før mens. Ble ikke gravid da, og er egentlig glad for det for det var ikke helt pent det som kom da jeg fikk første mens. Er klar til å prøve igjen nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...