Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Moro å høre forskjellene innen normalen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Ho kunne: *Reise seg opp etter ting, stå på golvet ei lang stund utan å halde seg i noko, og gå to-tre skritt åleine *Krabbe på alle fire *Sette seg opp i sitjande på golvet *Vinke *Klappe søte *Vise kor stor ho var *Seie mamma, pappa og pus Kjempeflink!!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Hvorfor skal vi hele tiden sammenligne barna våre? Helt fra starten av, i magen, så sjekkes det om hvordan de er i forhold til NORMALEN. Hvorfor skal vi alle være så normale hele tiden, kan ikke bare jeg få være meg og du få være deg?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Anonym 22.20 så flink hun var:) Anonym 12.06: jeg spurte,og har du ikke lyst til å svare på spm så lar du vær. hi
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Nå spurte vel bare hovedinnleggeren hva de kunne,de fleste barn er jo normale i utvikling. Men uansett er det STOR forskjell. Skal faktisk veldig mye til for at et barn er "unormal" pga utviklingen. Denne var da ment til anonym 12:06
Dunder Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Det er selvfølgelig store forskjeller ute å går, men kjennskap til det periodiske system samt å redegjøre for eksistensialismen bør være et minimum ved 9 måneders alder.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Og enda et dårlig forsøk av dunder på å være humoristisk daaaah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå