Gå til innhold

Hun sparker så lite!!! Uke 35..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjente/kjenner dere babyen i magen i uke 35? Kjenner ikke så mye lenger jeg....kjenner jo noe hver dag men..bekymret IGJEN..kan gå flere timer uten å kjenne noe særlig. Men hørte på hjerteslagene hennes (doppler), og det var 130 slag i minuttet, og det er vel som det skal være..Litt skummelt nå på slutten synes jeg, lengter sånn etter å se henne og redd for at noe skal skje...vil helst ha henne nååå!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk beskjed av jordmor i dag a hvis du har ahtt en vedlig aktivt barn hele tiden så skal ikke de aktive periodene bli mindre i svangerskapet, men selvsagt så har de mindre plass og da vil det ikke bli de kraftige sparkene da de ikke har så god plass til det, men aktiviteten inni der skal være den samme. Så er hun blitt roligere så hadde jeg ringt, det fikk nå jeg beskjed om.....en rolig babyhele tiden eller en aktiv baby skal fortsette å være aktiv bare ikke med samme slagkraft.

Skrevet

Jeg er også i uke 35. Denne uken kjenner jeg en del dytting, men jeg har hatt veldig av og på helt siden jeg kjente liv. I forrige uke kjente jeg veldig lite og uken før der mye. Det kan jo ha med stillingen babyen ligger osv.

Men de sier jo at hvis babyen plutselig forandrer bevegelsesmønster radikalt så skal man ringe føden for å høre hva de sier.. Vanligvis er alt helt som det skal :) Du kjenner jo liv hver dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...