lilletulle Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg tror jeg har hatt uvi noen dager... men har ikke hatt noen symptomer på det.. bortsett fra at jeg var til jordmor i dag å testet urin.. hun mente det kanskje var uvi.. men kunne ikke være helt sikkert siden jeg ikke hadde tatt med morgenurin. Bør jeg ta med ny urinprøve i morgen til jordmor/lege? kan uvi være skadelig for fosteret?
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 UVI må du få behandlet så raskt som mulig ja. Det kan utvikle seg til alvorlig nyrebekkenbetennelse. Ta med en urinprøve med morgenurin til legen i morra du. UVI kureres med antibiotikatabletter, kuren tar vanligvis en uke.
♀2009♀2011 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 uvi kan også føre til at fødselen settes igang for tidlig og må behandles selv med små symptomer
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 hørtes skummelt ut ;s Hva er symptomene??
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 er det forkortelse for UrinVeisInfeksjon kanskje??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå