Gå til innhold

vondter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siste døgnet hatt fryktelig vondt i hodet og overkjeven. Kjennest ut som tennene holder på å løsne...

Er kanskje litt anspent her jeg går og venter på den nye verdensborgeren...har termin 28.nov.

Gruer meg ikke til fødselen, men håper inderlig jeg slipper å ha andre vonder i tillegg når fødselen går i gang! Så forkjølelser, hodepine, tannverk o.l. vil jeg helst ikke ha i tillegg! Men det merkest kanskje ikke når det først går i gang? Det blir kanskje bare "en dråpe i havet"...

Det er de merkeligste ting man bekymrer seg over i desse tider...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei dette hørtes litt ut som sånn jeg følte da jeg hadde bihule betennelse..

kjentes ut som tannverk på en måte..

skal visst være lettere å få bihule betennele i svangerskapet...

ikke sikkert du har det, men...

Skrevet

Er ikke forkjøla så jeg regner med det ikke er bihulebetennelse, pleier å bli ganske "nasal" av det, og det er jeg ikke. Vet ikke hva det kommer av, men nå er over- og underkjeven begynt å passe sånn nogenlunde sammen igjen så de går nok over :-)

Orker bare ikke tanken på tannverk og veer samtidig...

Skrevet

Tannverk og rier samtidig... grøss.....!!!

Har hatt lite plager i svangerskapet, men etter ein spasertur i kulda i dag var eg stiv som ein stokk i kjevemusklaturen, og av alle stadar på framsida av leggen... trur kanskje eg spenner meg litt vel mykje for tida, eller så har eg for lite å gjere på så eg kjenner for godt etter:-)

Like ille i dag?

Skrevet

I dag er hodepinen borte :-) Kjenner litt i fortennene enda, men ikke noe imot i går/forgårs!

La meg i badekaret en halvtimes tid i dag, det var terapi!

Blir nok flere turer i karet innen fødselen selv om det nok var et syn for guder å se meg på vei opp i og ut av badekaret....er ikke så smidig som jeg var en gang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...