morsomjente Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 hei jeg fikk positivt idag(4 dager) før ikm. Var ganske sikker på at jeg var gravid, heldig at det klaffet på 1pp(enda litt sjokka).....nå får man bare håpe at spiren sitter godt Masse lykke til til dere prøvere...håper virkelig at dere kommer rett etter meg på 1.tr... klem,
*SmurfeMamma* Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 å så moro:) da var du heldig!!! Gratulere så masse, og lykke til videre på ferden:) du har masse fint i vente nå!!
Rotte-mamma Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Så kjekt! Gratulerer så masse:-) Håper jeg kan skrive det samme ganske snart:-)
pusejenta2 Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Gratulerer sa mye!Assen visste du at du var gravid?
Musemor med tre søte små Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Gratulerer med spire, og lykke til i svangerskapet
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Gratulerer så mye:) Spennende tid fremover! Godt å høre at det kan klaffe på første pp:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Ojjj.... Ønsker deg lykke, lykke til =) Klems
morsomjente Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2008 tusen takk jenter...Jeg har en datter fra før,hadde faktisk ikke noe symptomer med henne, men den mensmurringen,stikkingene (som jeg fikk litt senere med henne var jo helt likt !!).. De andre symptomene... små kvalm.. stikking i pupper (sånn på siden) SKIKKELIG humørsvingninger, stakkar mannen min :/..haha var heller ikke så desperatat det skulle skje med engang...ville ikke tro det at det gikk ann å innbilde seg sånne ting... Tusen takk alle sammen, håper spiren holder seg og at dere kommer rett etter meg ...masse babystøv fra meg
morsomjente Skrevet 17. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2008 glemte en av disse symptomene mine... MASSE rumlinger i magen(hver kveld selvom jeg ikke har gjort noe annet enn å spise) helt latterlig mye, nesten litt irriterende... klem til alle dere....
Banshee Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 Å så heldige dere er! Lykke til på ferden fremover! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå