Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Er det den guffa på boks?? Jeg syntes ikke det! Minner om hundemat..
Gjest Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Det er en rett som heter Spaghette ala capri. Det kan være godt når det blir laget på en skikkelig måte. Men for all del, ikke kjøp den på boks! Jeg er ikke særlig kresen på mat, noe hermetikkmat er helt OK iblant. Bla. kjøttboller i paprikasaus er OK og joikakaker er ganske godt. Men spagehetti på boks husker jeg at jeg spiste en gang, og det er den dårligste maten jeg har spist noensinne. Kjøttbollene var dårlige, men ikke minst spaghettien var så blaut og "overkokt" på smak. Spaghetti må man koke selv, det anbefaler ikke jeg på hermetikkboks!
S. Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Samme som Spetti, sånn ca? Uspiselig. Det mener jeg virkelig. Får det ikke i meg. Kjenner forresten en som spiser det kaldt, rett fra boksen, fordi "det gjorde de i militæret". Syk mann. "Snurring" er forresten like ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå