ungmor25 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 jeg tok en test i går på søndag og den viste svakt positiv og jeg springer ofte på do og jeg er øm i brystene.det er seks måneder siden virkningen av siste psprøyte skulle slutte og virke.så da lurer jeg på om jeg kan stole på den testen.jeg tenkte og vente i uke med og ta en ny test at det kanskje kan være for tidlig og ta den testen.jeg lurer på om jeg hadde festningsblødning på onsdag for da kom det så vidt litt blod på papiret når jeg var på do det var på størrelse med et krone stykke.jeg har ikke brukt noen form for beskyttelse siden jeg sluttet med p sprøyta for over et halvt år siden.jeg satte siste sprøyta i februar og den skulle jo vare til mai.så da lurer jeg på om jeg kan være gravid.hva tror dere om det?? jeg synes jeg kjenner litt i magen og at jeg kan være gravid for jeg er litt oppblåst i magen og. mor26
liber Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 de sier jo at en strek er en strek da, så du burde ta en ny test.. lenge gikk du på den sprøyta??
ungmor25 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 jeg gikk på den ei gang tidligere men det er over et år siden også satte jeg ei i februar i år og den skulle jo vare til mai ca så jeg har ikke satt noen siden det og jeg har hatt ubeskyttet sex.den så positiv ut den testen og jeg har fått flere til og se på den testen og di mener det samme.men jeg lurer på om den lille blodflekken som var på papiret på onsdag i forrige uke når jeg tørket meg om det kan være tegn på festningsblødning??jeg har jo ikke hatt mensen siden.så jeg lurer jo på om jeg kan være gravid og at det kan være så tidlig i svangerskapet og at det da kan være for tidlig og ta test.jeg tok den testen på mårraen når jeg sto opp.så brukte jo den urinen for di sier jo at det er best og ta testen da.så hva tror dere??tenkte og vente til over helga med og ta en ny test for lurer på om jeg bare kan være 2 3 uker på vei og at det da er veldig tidlig og ta testen før en er kommet litt flere uker på vei.når fikk dere positiv test og hvor langt var dere på vei da når dere testet dere??
*stine j-g-j *har født* Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Samme skjedde meg for en stund siden - resultatet er en gutt på 2 og et halvt.... Grabbelars:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå