Gå til innhold

Flere som fryser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fryser så forferdelig for tiden!!! Er det vanlig når man er gravid?

Jeg er i 7.uke nå, og har frosset de siste par ukene... Flere som har det slik, eller er det bare vinteren som har frosset fast i årene mine? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!! jeg fryser også!!!! vert utrolig frossen siste uken.. er bare i uke 4 da..

Skrevet

Jeg frøs fryktelig i forrige uke. Og nå er jeg skikkelig forkjøla. Måtte være hjemme fra jobb i dag.

Skrevet

Tror nok det er vanlig å fryse når man er gravid. Ihvertfall i min familie. Har frosset i maaange uker nå..

Skrevet

Jeg og fryser og ligger under ullteppe og føler meg syk hver kveld.. Ikke noe ålreit. Er litt over 7 uker på vei.

Skrevet

Jepp! Både på jobb og ute og hjemme. Som ei over her er pleddet min beste venn på sofaen! Eneste plassen jeg ikke fryser er under dyna på natta! Kanskje derfor det er så lite fristende å pelle seg opp om morgenen...:o)

Skrevet

Jada, hutrer og fryser. I går ved middagsbordet så satt jeg fullt påkledd inni pleddet, mens mannen min til slutt satt i bare boxer'n fordi han synes det var så grusomt varmt i stua... Han synes jeg er en frøsapinn til vanlig, men nå er han helt oppgitt, hihi.

Skrevet

Kan virkelig anbefale varmeflaske! Sitter i sofaen med to ullpledd, men det hjelper lite hvis jeg ikke har varmeflaska. Har den med i senga også. Helt nydelig! he he

Skrevet

Ja jeg er også en frostpinn til vanlig, men dette er helt extremt!! Og samboern min er fullstendig oppgitt han også! Han fyrer og fyrer i ovnen så det sikkert nærmer seg 30 grader i stua, og jeg ligger fortsatt med pledd på meg!! Og han holder på å renne bort... :)

Han er nå snill da, så holder ut med meg...

Skrevet

ja har det likens her og.hehehehe

hakker tenner under dyna og jeg..

prøv å bruke ullsokker eller heldst tova ullsokker..det funker veldig ofte;)

Skrevet

Jeg er en frysepinne til vanlig og det har blitt 100 ganger værre nå som jeg er gravid (ca. 7-8 uker). Går rundt med konstant gåsehud, og sitter under teppet i sofaen og hakker tenner når det er +23 grader her:-P Sambo klager over at det er AALT for varmt, og bikkjene ligger å peser som bare det, men men....

Et tips til de som fryser under dyna er varmeteppe. Hadde aldri klart meg uten. Setter det på fult en halv times tid før sengetid, og da er det godt og varmt når jeg legger meg.

Skrevet

Hei:) Så glad jeg ble da jeg så at det er flere som fryser:) Jeg er i uke 6 nå (6+5) og er konstant frossen, ligger nesten på vedovnen uten at det hjelpe + at jeg er iskald både på hender og føtter. Har hatt det slik i ca 2 uker nå, og det virker som om det aldri går over. Det er verst når jeg nettopp har vært ute og kommer inn i varmen. Da kan jeg gå rundt med boblejakka på og riste av frost i et kvarter. Satser på at det går over ette hvert, hvis ikke kommer det til å bli en laang vinter..;)

Skrevet

Felles skjebne, felles trøst?!

Fryser mye til vanlig, men den siste mnd har jeg hatt de verste frysebygene! Satt og ristet på jobb de siste dagene før jeg ble sykemeldt, mens de andre på avdelingen nesten ikke orket å komme til pulten min (varmevifte på full guffe ved bena...)

Kanskje håpe det holder seg til sommeren, når jeg forhåpentligvis peser høygravid rundt?

Skrevet

Åh! Så glad jeg ble for å lese om alle som fryser! Jeg venter mitt 2. barn i juli, men har vært så KALD og følt meg så DÅRLIG at jeg har vært redd for at det skal gå galt... Kan ikke huske at jeg var så frossen da jeg gikk gravid sist... Men altså veldig godt å se at det er "normalt" å fryse! Takk!! :-)

Skrevet

åå (lysepæra slår seg på)

og jeg som har trodd jeg har hangla i ett par uker nå...

Det er godt å høre, jenter...det trøstet i alle fall meg:)

Skrevet

Det er vanlig aa fryse dem forste tiden, men etterhvert saa blir det motsatt, man blir for varm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...