☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Hvordan står det til? Venter i spenning =)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Hu har ikke vært på msn enda heller.. Kommer sikkert svar snart:o)
StineMor_2007_ Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 hei=) testet negativt... men skjønner det ikke.. har alt for mange symtomer..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 Test deg igjen om ett par dager =) Jeg har IKM torsdag, bare 3 dager igjen og jeg har også fått negativ test i dag - har også maaaange symptomer (sååå vondt i puppene, så kvalm og såå trøtt og tisser sånn ca hver annen time) og er fortsatt overbevist om at jeg er gravid, må bare prøve igjen... Kanskje EL var noen dager senere enn forventet, da blir jo IKM tilsvarende senere også!! Skal teste i morgen også jeg, har tre tester igjen og hvorfor ikke bruke dem opp, hehe ... Krysser fingrene for deg =)
StineMor_2007_ Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 oi spennende=) håpe den plir posetiv da=) nei jeg gidder ikke teste mer no hehe.. sist svangerskap testet jeg ikke posetivt før jeg var 11 uker på vei.. så da drøyer jeg det lengre før jeg tester igjenn=) for jeg er kvalm, trøtt, svimmel, mye på do, halsbrann, mensmurringer som kommer og går.. hatt det i litt over 2 uker no.. oxo har jeg vann i beina:( så mye her..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2008 Hææææææ, 11 uker?????!?!?!?!??!?????!!?? Pokker, jeg trodde ikke det kunne ta sååå lang tid?? Ja, da får jeg styre meg for disse testene, hehe =) Men, duuuu - vi som har sånne "fine" symptomer - det mååååå jo bare være noe på gang... Går på andre uka med symptomer jeg også =) Hatt det siden torsdag/fredag for snart 14 dager siden... Jeg krysser fingrene for oss begge to og alle andre her inne =)
StineMor_2007_ Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 ja helt utrolig.. trodde ikke det gikk ann heller.. men det gjør det nok=) så derfor vil jeg vente med å teste meg for jeg har sikkert ikke det som slår ut på testene i kroppen enda. hadde ikke det sist værtsfall hehe.. testet 3 negative sist.. ja jeg oxo tror det må være noe på gang med oss hehe.. er jo di symtomene som er normale=) hvor er du fra da??? ja krysse fingrene jeg oxo hehe.. men du må bare unskylde meg men jeg er sånn som glemmer fort heheheeh... så kan være det spørsmålet kommer flere ganger hehe
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2008 Bor i Buskerud =) Men født, oppvokst og bodd i Oslo inntil for 3 år siden og flytta da hit... er bare 1 times kjøretur unna familie, gamle venner og kjente. Du da?
StineMor_2007_ Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 åja=) jeg er fra porsgrunn i telemark egentlig hehe men bod i bergen i litt over 3 år no=) stor trives..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2008 Så bra da!!! Du flyttet fra ett lite sted til en stor by og jeg omvendt, men jeg også stortrives her =) Har masse familie i Bergen da, men har ikke vært der på over 2 år... de bor litt spredt her og der!!! Bergen er en fin by da, nydelig når det er pent vær!!! Nei, jeg må nesten gi meg inn på forumet her, skal tidlig opp på jobb igjen i morgen =) Ha en riktig god natt, du får holde meg oppdatert på hvordan det går da med evt testing/graviditet/symptomer osv... Ønsker deg lykke, lykke til!!! Klems
StineMor_2007_ Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 ja er kjempe fint her=) oki det skal jeg gjøre=) du oxo må oppdatere hehe.. lykke til te deg oxo=) natta
StineMor_2007_ Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 jaja... fortsatt ikke noe tr her... er no 6 dager over.. og ikke noe tegn på at tr skal komme mer.. men er fortsatt kvalm, trøtt, oppblåst og har halsbrann.. i går hadde jeg noen stikkninger i brystene. kan ikke enten en test vise posetivt eller tr komme da.. irriterende å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå