jasu88 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 har skikkelig influensa. legen sa at jeg kunne ta paracet, men med måte.. men han sa også at jeg ikke skulle ta før febern nådde 39-40, ikke viss den var på rundt 38.. har også HELT tett nese, men fikk ikke bruke nesespray, bare saltvannspray. har myye slim også.. har vondt i hodet, kan det skyldes tett nese, eller er det bare å ta paracet mot den??? man kan jo ikke ta noen som helst medisiner nestn sitter å drikker te med honning bare jeg, og noen halstabletter... synes litt synd på mæj selv nå, da jeg har hatt feber og influensa siden onsdag/torsdag er sliiten.... men det hjelper litt å få det ut ;p
FruBoger fødeklar Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 ta tablett så du får slappet av mener jeg, og en varm dusj og noe å drikke.. verre å gå med smerte enn å ta en tabelett.. Bare du ikke røre ibux så skal det gå bra. Jeg fikk lov til å ta 1-2 paracet 2 ganger i døgnet når jeg var syk, av legen.. Bare drikk mye.,,alt med måte:) Bruk alle kjerringtriks du orker:) God bedring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå