☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Hvordan går det med deg?? Har du testet noe mer? Jeg klarte ikke la være i dag heller, negativ test i dag også =( Men tror fortsatt jeg har spire da, kjøpt inn 3 tester til, skal ta Quick Respons i morgen og onsdag for så å ta den digitale CB på torsdag hvis jeg ikke tester positivt før, da tester jeg med CB samtidig slik at jeg kan vise den til mannen min med ett stort glis når han kommer hjem fra jobb =) Han har lyst til å være med å teste, men jeg vet ikke om jeg greier å vente heeelt til søndag - for da har vi første mulighet til å kunne teste sammen... synes det er uendelig leeeenge til! Har ikke avtalt noe ennå, skal samboeren din/mannen din være med å teste eller? Har dere snakket om det? Klem fra
_Lotus_ Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Hei! Har hatt en merkelig dag, våknet med vondt i korsryggen og har hatt det hele dagen på jobb, så har egentlig overbevist meg selv om at jeg kom til å få positiv test nå. Når jeg kom hjem lå billigtestene i postkassen, og jeg løp på do for å teste, hadde ikke vært på do på 6 timer. Men akkurat da kom det litt blod Og testen var negativ. Så nå tror jeg at TR er på god vei, og at jeg har hallusinert helt siden EL. Litt merkelig siden jeg alltid får TR 20. hver måned, helt siden februar har det vært slik. Så jeg skjønner lite og ingenting... Koselig å teste sammen med mannen ja, men kan jo være koselig å vise han det på en fin måte når han kommer hjem Det var jo litt lenge å vente til søndag! Jeg bruker å teste litt i smug, og så sier jeg det til mannen min etterpå. Men nå har jeg sagt til han at jeg har fått TR, det er jo mest sannsynlig det. Skuffa
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Åååååå neiiiiii, så skuffende....er du helt sikker?? Kan jo ha vært noe annet, et blodkar som har bristet eller noe?? Hvis du ikke har fått skikkelig mens ville jeg ha testet igjen på onsdag eller noe... Hvis du har fått mensen føler jeg veldig med deg... men det er jo bare 1 pp da - er jo bare rundt 20 % som får fulltreffer første gang! Håpet liksom at vi skulle gå sammen inn på første trimester jeg, uff... Gi meg en tilbakemelding i morgen eller noe uansett da, jeg mener om du har fått TR eller ikke =( Stooooor god varm trøsteklem fra meg =)
_Lotus_ Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Er ikke helt sikker, blødde bare den ene gangen i ettermiddag, etter det har det ikke vært noen ting. Men har menssmerter, så det er sikkert bare tregstarta. Men klart, hvis den ikke kommer i gang i mårra så blir det testing på onsdag. Ja hadde vært gøy å gå inn på 1. trimester sammen med deg, men kanskje kommer jeg etter om ikke så lenge Takk for trøstende ord, det gjorde godt! Håper du får positiv test i mårra, hold meg oppdatert! Klem fra meg
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 Klart det - skal holde deg oppdatert jeg =) Loppa_skal gifte seg=) nicket (du ser sikkert innleggene hennes her) testet ikke positivt før hun var 11 uker på vei forrige gang!!!! Så det er jammen håp for oss også, hehe =) Nei, nå får jeg nesten gi meg her - må komme meg i seng, skal tidlig opp og på jobb i morgen, må levere jentungen i barnehagen først også =) Ha en riktig god natt da Ella26, tenker på deg og krysser fingrene for at det var en festeblødning eller noe sånt... Klems
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2008 Ella26 - hvordan går det?? Har du fått mensen? Eller var det bare en såkalt festeblødning eller lignende?? Testen min i dag var negativ... Nå venter jeg frem til IKM på torsdag med å teste igjen... Håper den vil være positiv da =) Klem fra
_Lotus_ Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Hei! Her er det litt blødning, men ikke helt mensen enda, men regner med at det tar litt tid før det bryter helt ut. Eventuelt er jeg 1 av 25% som har blødninger under svagerskapet, hehe..Neida, kjennes veldig ut som mensen ja, så har slått meg til ro med det. Satser på at det blir august-baby på oss istedet Kjipt at du testet negativt da, men torsdag slår det sikkert til! Har du fått flere symptomer eller?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2008 Testet negativt i dag og jeg =( Greide ikke å vente til torsdag, huff - dette har blitt en dyyyyr måned for meg... Har fortsatt symptomer som kvalme i perioder (sitter hver dag på kontoret på jobben og er kvalm og uvel), fortsatt sprengte og ømme bryster og litt "rar" nederst i magen... Så håper jo da, men det ser litt dårlig ut med fortsatt negative tester!!! Bestilte meg legetime i morgen jeg da, siden jeg fortsatt går og tisser sånn ca annenhver time og er kvalm og uvel med sprengte bryster osv, hvis jeg ikke er gravid må det være noe annet... Håper jeg får tatt en blodprøve da, og se om det er noe HcG i blodet - blir spennende!!! Krysser fingrene for deg, at du får en liten spire snart!!! Stooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå