Gå til innhold

Gir man julegave til de ansatte i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er litt uenige her hjemme om hva man gjør. Jeg synes det er hyggelig med en liten ting, men mannen synes det er unødvendig, sier at vi skal da ikke gi til lærerne til vesla etterhvert heller. Og det er jo sant...

Hva gjør dere og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så veldig vanlig, men heller ikke uvanlig.

Vi bruker å gi dem en stor dose av etellerannet snack til fellesen. Fordi de er søte og supre, ikke fordi vi må. Og fordi det var veldig hyggelig å få no' da jeg jobbet i barnehage selv.

Skrevet

Har ikke vært vanlig i de barnehagene jeg har jobbet... detter innom en pose med twist (på deling på hele personalet) e.l. en gang i blandt og det er jo bare hyggelig, men absolutt ikke noe vi forventer :)

Skrevet

i fjor fikk de ikke noe av meg, men i år får alle en liten vase med godlokt blomster i rødt og grønt og kubelys oppi. liten søt gave som småen kan værem med på og lage og ikke så alt for dyrt

Skrevet

I fjor (min første jul som bhg-mamma) kjøpte jeg en fin julestrømpe og fylte med julekaffe og -te, samt endel godis :) Ting som de kan ha på pauserommet, mao!

Skrevet

Takk for svar, da tror jeg det blir en felles gave med litt forskjellig oppi. Likte ideén med julestrømpa :-)

Skrevet

Ja, kjøpte alle på avdelingen en (billig) flaske vin hver. Synes det skulle bare mangle...tenk på så mange timer de er sammen med barna våre? Kjempe viktig å sette pris på den jobben de gjør synes jeg :-)

Skrevet

Bruker å kjøpe en pose twist/konfekt på deling:)

Skrevet

For en kjempe ide "MintCondition *høygravid* ".... Den tror jeg at jeg stjeler..:) Man gjør det jo for at man har lysst,ikke for at man må.

Jeg jobber som ped.leder i en barnehage selv, og det hender titt og ofte at noen foreldre kommer med en liten gave. Det synes jeg er kjempe koselig. Men jeg tenker heller ikke noe negativt mot de som ikke gjør det, hvis dere skjønner. Det er ikke en forventning, men en hyggelig overraskelse....:)

Skrevet

Vi gav en felles gave til avdelingen til Tobias i fjor - fordi vi setter veldig dtor pris på de som jobber der, og fant ut at det var en god anledning å vise det:o) Julekort (bilde) fikk de også (det hadde de fleste gitt). Vi gav en stor "boks" med konfekt - og det ble satt pris på:o) Skal gi en til Tobias sin avd og en til Milla sin avd i år - syns det er koselig å vise at vi setter pris på dem på den måten, jeg;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...