Gå til innhold

hva er neste skritt dersom ikke pergotime hjelper.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hva neste skritt er desom pergo ikke hjelper,hverken enkel,dobbel eller til og med trippel kur er gjennomført.

noen som har erfaringer eller tanker om dette??

er ivf neste skritt eller er det andre ting man prøver før dette.....skjønner jo at dette kan være veldig individuelt.

er inne i min første pergo mnd å mener ikke å være negativ,men må jo si at tanken har av og til sneket seg rundt i hodet mitt å skapt en liten uro.har prøvd aktivt i litt over 1 år nå så håper det skjer noe snart.

viste ikke helt hvor dette innlegget passet så jeg prøver her også.håper ikke det skaper negativ stemning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er prøverør. er i hvertall slik jeg har forståt det på veninden min som går på pergo nå:)

Skrevet

Tror nok det er prøverør. Spørs jo litt på hvorfor man ikke blir gravid. Jeg har tatt to kurer nå.. Blir vel dobbel neste gang hvis det ikke klaffer nå.

Ble gravid for 3 år siden på pergokur nr 2. Da var det snakk om prøverør også...

Så nå håper jeg vi klarer det denne gangen også.

Skrevet

Heihei :o)

Jeg har selv gått på 2 enkle pergokurer og fått EL den ene gangen hvertfall (tok EL tester og fikk pos. resultat...).. Får du EL av deg selv?

Om du får EL av deg selv så er det egentlig ingen vits med mer pergotime da egentlig.

Har du tatt sånn kikkhulssoperasjon og sjekket egglederne dine? Isåfall om du ikke har det, så bør jo det bli neste steg?

Er det jeg skal etterhvert om det ikke klaffer snaaart.. Har jo prøvd siden vinter/vår 2007..

Lykke til! :-)

Skrevet

takk for alle svarene :) fint å høre fra noen med mer kunnskap enn meg.

jeg har el av meg selv,men veldig lange syklus så jeg har fått pergo for å stabile den å som et hjelpende lite puff,var det han kalte det.har hatt innvendin ultralyd å han sa alt så fint ut så d er ikke blitt diskutert noe kikkhulssoperasjon.skal høre med gynekologen dersom den tid kommer,noe jeg håper på å slippe.

lykke til alle sammen.vi får håpe på et lite jule mirakel i for av positiv graviditetstest :)

Skrevet

Hei hei!!!

Det kommer jo helt ann på hvor mye utredning du/ dere har fått...jeg har vært til innvendig ul, hsg røntgen( gjennomskylling av egglederene), og sambo har testa "soldatene"...og alt er hvis i tipp topp stand!!

Min gyn sa at jeg skulle gå på 3 pergokurer etter hverandre, hvis jeg ikke var gravid innen det, var neste skritt lap, og prøverør etter den opr er fullført...tar jo selvfølgelig tid med å sende søknad til man kommer inn...

Men prøverør koster jo 20 000 kr, så det er jo inviduelt om hva man har råd til og ikke...så kommer det jo en del meisiner i tillegg som er ganske dyre...Men vi orker ikke mere pergo, etter denne mnd hvor jeg gikk på dobbel, har jeg vært et MONSTER, og har ikke hatt det så veldig bra med meg selv...vært blid det ene øyeblikket-klikka totalt i det neste, og sutra som bare det i det 3...hehehe, stakkars samboer=)

Jeg har også el av meg selv og stabile sykluser, IKM 18 eller 19 faktisk,men TR dukker nok opp som vanlig......

MASSE LYKKE TIL JENTER=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...