Gå til innhold

Førjulsromatikk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til et sted å dra en lørdagskveld nå i førjulsstria med min kjære?

 

Må ikke være langt fra Oslo (maks 2 timers kjøring - hvis ikke er hytta like grei ;-) Besteforeldre har funnet ut at de vil ha ungene alene en helg og da gjelder det å rømme huset. Men har allerede avtalt med venner den aktuelle fredagen - derfor den noe superkorte helgen.

 

Tips, anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville booket inn på et hotell, bestilt billetter til et show eller lignende og tatt en bedre middag. Så vips til hotellet, champagne i boblebadet og deilig frokost dagen derpå:-)

 

Deilig å våkne med roomservice og en følelse av luksus hjemmefra:-)

Skrevet

Glemte jo helt å si; SÅ DEILIG og så SNILT av besteforeldre!!!

 

Heldige dere som får det tilbudet:-)

Skrevet

Gode hotelltips? Det er det vi vel egentlig har sett oss ut - problemet er bare å fin ne noe hyggelig og romatiskt. Og gjerne ett som ikke kryr av julebordsgjester...

Skrevet

Akkurat det kan jo være et aldri så lite problem i disse tider, men om det dukker opp noe skal jeg rope:-)

Skrevet

Jeg stemmer for samme greie som Klatten sier, men noen tips har jeg ikke.

Men jeg svarer i vilden sky for det:-D

 

Og så synes jeg det er fint at dere har barnevakt for å gjøre noe hyggelig sammen, det vil jeg snart også.

 

Men Holmsbu var jo fint.....hmmmm dårlig med show og greier ut på Hurumlandet:-)

 

Tja...... da er det vel bare å finne et hygglig hotell i Oslo da, ring opplysningen, de kan visst hjelpe med alt har jeg hørt:-DD

Skrevet

Jeg tenkte også på Holsmbu faktisk!! Bare det ikke er noen modne jentegjenger der som bråker i pianobaren. Det blir jo litt kjip stemning av sånt :)

 

Nei, jeg tenkte mer massasje, morgenkåpe, peis, stearinlys, rødvin, hygg hygg....

Skrevet

Jeg har to tips til deg;,

Kleivstua, romantiske omgivelser og meget bra mat og vin!

Tilsvarende Engø Gård på Tjøme. Helt fantastisk!

 

Vi har vært og kost oss begge steder og reiser nok tilbake igjen.

 

Skrevet

www,krokstad.se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...