Skravlemamman Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Kom med forslag. Mitt forslag er en kalender med gode opplevelser for hele familien;-)
solemio Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Men hva slags opplevelser??? Vi har kino, teater, pepperkakebaking, bassengtur, pølsegrilling på bål,- og så er jeg tom.
Mrs. Kaizer Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 I barnehagen til gutta skal de ha en helt genial julekalender!! Alle barna skal ha med seg avlagte klær eller leker i en pose med navn på. Hver dag i desember skal de trekke ut en pose og det barnet som har hatt med den, skal få være med å pakke den inn i pent julepapir. Mot slutten av desember kommer en fra Frelserarmeen og henter pakkene og gir de til unger som ikke får så mange pakker til jul. Flott, ikke sant??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 dere voksne kan lage en "tøffeseg"løype i mørket. dere henger opp reflekser og utstyrer barna med lommelykt. så skal de finne veien gjennom feks skogen via disse refleksene. ;p underveis kan dere skremme livskiten ut av de. høhø! legg en lapp der det står "inviter venner med hjem for en skummel kveld!"
Odine! Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Julekrybbe med 24 deler. "Basusjernet" legges i krybba på julaften.
Nemofish Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Forslag til opplevelseskalender: Superskumbad! Det slår an. En hel haug med såpeskum i badekaret!! Ellers snakket jeg med ei jente på seks år som gledet seg så veldig til adventskalenderen. Hun hadde en spillkalender, som gikk ut på at hver dag lå det en ny lapp om et spill som familien skulle spille sammen den kvelden. Skikkelig kos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå