Gå til innhold

litt bekymret for gutten min på 15 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

i det siste har han vært veldig trøtt. han er kjempevanskelig å legge på dagtid. men når han først sovner, så sover han mye. men er trøtt igjen bare en liten time etter at han har våknet igjen.han sover nok om natten. ca 13- 14 timer. syntes også at han spiser lite. før spiste han som en hest. er dette bare en fase? eller bør jeg kontakte lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig for meg å si siden jeg ikke har vært i samme situasjon, men kan du ikke kontakte helsestasjonen i morgen å spørre? lettere å komme igjennom der enn til legen vil jeg anta. da vil du i hvertfall få et svar, og forhåpentligvis slippe å uroe deg. håper alt er i orden!!

Skrevet

Det er jo så mye virus og drit som går nå på høsten da... men har han vært sånn lenge da? har han hatt noe feber? åssen sover han på natta?

Skrevet

nei det har vel kommet gradvis de 2 siste ukene kanskje. men utenom det er han i storform og blid og fornøyd. på natten sover han bra. noen ganger våkner han i 11 tiden. men sovner raskt igjen. han har ikke hatt feber.

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg jeg... har to gutter jeg og... og begge to har hatt sånne perioder, også går det over av seg selv igjen..så lenge allmen tilstanden er bra og han får i seg nok drikke og sånn, men selvføgelig så kan du jo ta han med til legen og sjekke blodprosent da? kan jo hende han har litt jernmangel? da blir man jo ofte litt ekstra slappe og trøtte...

Skrevet

ja det kan jo hende. :) tusen takk for svar. ble litt roligere nå. ja han drikker mye. har en flaske vann stående som han går og drikker av når han er tørst. fyller på den et par ganger for dagen. pluss at han får melk til frokost og kvelds.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...