Tiddelidu Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Han nekter å spise, bare hyler og skriker. Hva i all verden gjør man med det? Jeg har bestemt meg får å ikke la han gå fra bordet før han har roet seg, og aller helst smakt på maten (av og til spiser han ikke i det hele tatt) . Han er supersliten etter barnehagen, men jeg har et ønske om å ha i allefall ett måltid der vi sitter alle tre og spiser uten forstyrrelser av TV. Poden er ikke enig. :S
solemio Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Hold på ditt, du, så gir det seg nok etterhvert. Pussig med sånne poder, de får sine ting de vil ha sånn og sånn. Har du prøvd å overse dårlig oppførsel og skryte av den gode? (Om det så er at han sitter bra i to sekunder, skryt av det.)
Tiddelidu Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Hehe, ja jeg har tenkt å vinne denne kampen, så jeg får bare holde ut og skryte masse når han omsider roer seg. ;P Mulig han spiser litt etterhvert også. Artig i denne alderen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå