jasu88 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 vi satt å så på film i går med mexicanske folk, så kom det opp ett navn som lignet på evilja.. har aldri hørt det før, vet ikke om det er et navn engang, men både sambo og meg synes det var fint ;p hva synes dere?? Vilja kan jo brukes.. men hvis det blir gutt så vil vi bruke Odin. noen forslag til mellom navn der???? ikke meningen å plage med navnedebatt her, men det var så lite aktivitet på navneforumet takker for svar
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Syns faktisk Vilja var kjempe fint ) Har ikkje hørt det før, men likte det
ipeggy Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Jeg synes Vilja er kjempefint. Har du hørt om musikalen "Den glade enke"? Der er det en sang til Vilja. Og hvis det blir en gutt, kan dere kalle ham Viljar. Det heter sønnen til en god venninne. Var litt uvant i starten, men jeg liker det bedre og bedre.
jasu88 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 glemte å si at vi skal bruke Emilie. altså Vijla/Evilja-Emile, eller omvent:)
Gjest elissa2 Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 da villa jeg valgt vilja- emilie:) evilja-emilie ble litt tungvindt å si:) mellomnavn til odin ,så synest jeg Odin Andre er kjempefint:)
Gjest yrild Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Hei :-) Kjenner en nydelig liten jente som heter Vilja og synes navnet er helt fantastisk!! Vilja Emilie er et utrolig vakkert og sterkt navn :-) Kos dere videre! Klem
birrisj05.02.09 Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Vilja er kjempefint! Jeg ville gått for Vilja om jeg skulle ha Emilie med.. Evilja Emilie ble litt.. smør på flesk, passa ikke med to e'er der synes jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå