Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 hvorfor i helsike tar folk abort??? det er helt sykt! Det finnes faktisk de som ikke kan få barn, også finnes det maaange av de som bare kaster barnet fra seg.... om man ikke vil være gravid, så bruk prevansjon da!!!!!!
Gjest Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Og hvordan skal det hjelpe ufrivillig barneløse at man bærer fram et barn man ikke ønsker?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 nå forekommer det jo att noen blir gravide på tross av alle forhåndsregler. Og nå er det strengt talt mange som ikke er egna som mødre der ute, så hvorfor ikke gi dem valget? Må vell strengt talt være værre å vokse opp sammen med en mor som ikke egentlig ville ha deg, og tar ansvar dertil, enn å bli abortert bort før 13 uke..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 det hender den prevansjonen svikter da vet du ditt mehe.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 vet du hva....det har ikke du en dritt å mene noe om. du kan vel ikke hvite hva slags grunner folk har,når de velger å ta abort. den her synes jeg var for drøy.
fumlis og skrikerungene Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Herregud så teit!!! Ja, det er forferdelig trist for dere som sliter med/ikke får barn, men det er virkelig ikke noe grunn for de som av forskjellige grunner ikke vil ha barnet til ikke å abort!! Det finnes bedre grunner til ikke å ta abort. Allikevel er det hver enkelts valg hva de vil gjøre. Hvorfor må andre bry seg?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 noen bruker faktisk abort som rene prevansjonen! og det er det ikke..... å f.eks ta abort i uke 12 betyr at man stjeler livet fra noen! Fra sitt eget barn!!og så om prevansjon svikter, men da merker man det før og får gjøre det med en gang. men det er myyyye fler tilfeller av abort enn det er av prevansjon som svikter! HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Og hva er forskjellen på uke 5 og uke 12, eller uke 9 og uke 12, sånn utfra at du er mot abort? Og om du mener dette, så trenger faktisk ikke alle andre mene det samme. Jeg er selv mot abort(for min egen del), men for abortloven.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 det jeg mener er at om det så skulle skje noe sååååå uvanlig at man skulle bli gravid tross alle forhåndsregler og velger abort er det greit, men gjør det da med en gang. ikke vent til det har blitt et foster. Men generelt sett burde folk ta ansvar for egne handlinger og ikke velge abort som et alternativ... HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 jeg tok ansvar,og tok abort. hadde alt være anderledes,så hadde jeg ikke valgt det. og da tenker jeg ikke på tidspunktet, men sånn som min egen helse, medisiner som ødelegger foster. og en del andre ting som var relevant for meg. dette sier jeg ikke for å undskylde det jeg har gjort, men det er å inse fakta, og ta hensyn / ansvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå