Gå til innhold

Kan man kaste en brukt kondom i toalettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager det teite spørsmålet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeeh - nei! kaster du bind, plastposer og bleier der kanskje?

det er faktisk noen stakkars mennesker som må ta i den kondomen når den kommer til et renseanlegg.....

æsj, skjerp deg.

Skrevet

Det var bare et ærlig spørsmål. Man kaster jo faktisk brukte tamponger i toalettet. Hvor gjør du av dem da? Noen må jo tømme søppelet ditt også..

Skrevet

Hvis den kommer så langt som til renseannlegget da...

En liten luftlomme i den og du ender med å dra ned og dra ned og dra ned og dra ned og dra ned.

Skrevet

Ja for kondomer som er laget av gummi og tamponger kan virkelig sammenlignes.

Eller har du funnet noen kondomer laget av papir, DE kan du i så fall trekke ned i do.

Skrevet

nei - man kaster heller ikke tamponger i toalettet.

jeg kaster søpla mi - som da er i POSER i søppeldunken ute. søpletømmere sitter da ikke og graver søplekassene, de vipper dem opp i bilen! hjelpes....ingen som skal ta i en tampong du kaster i søppelbøtten.

Skrevet

Igjen: det var bare et vennlig spørsmål. Ikke nok et sånn der innlegg der som er "sånn gjør jeg og alle andre er idioter". Jeg lurte faktisk oppriktig på det, det er jo ikke noe man kan spøre hvem som helst om. Er ikke så utrolig kult å høre at man er en gris, bare fordi man har et spørsmål om søppelsortering. Dessuten er bæsj like ekkelt, men det plukker du vel opp av do og putter i søppelspannet.

HI

Skrevet

Du kan ikke kaste en brukt en i do, men en ubrukt en går helt fint.

Skrevet

gud bedre - spør deg selv hva toalettet er ment til.

tiss og bæsj.

Skrevet

Så hva hvis en mann onanerer på do, skal han da ejakulere i søppelspannet? Siden sæden tydeligvis er det grufulle her..

Skrevet

I et toalett skal det kun tiss, bæsj og dopapir. Så enkelt er det!

Skrevet

Hehe:) OG sæd kan selvfølgelig også nedi doen...

Skrevet

Jaja, menstruerende kvinner får tisse i skauen da!

Skrevet

Du kan fint menstruere og tisse i do, men du bør ikke kaste tamponger, bind eller truseinnlegg (eller kondomer, plastposer, eller andre ting som hører hjemme i søpla) i do. Hvis du likevel kaster noen av disse tingene i do bør du krysse fingrene for at ikke kloakken din går tett - DET kan bli dyrt det.

Skrevet

er det kjøttpølsa ute på tur her eller? snakk om å kverulere og gjøre seg dum a!

Skrevet

Takk for et seriøst svar. Men tamponger tror jeg man kan kaste i do, det er jo laget av bomull eller..?

Skrevet

Jeg er ikke kjøttpølsa. Kverulerte med vilje for å vise de arrogante damene at de argumenterte feil. Sokrates sin teknikk eller noe..

HI

Skrevet

bak på tampaxen står det faktisk at den kan kastes i do..

Skrevet

Bodde en plass hvor rørene gikk tett, leiligheter i enebolig, og rørlegger ga beskjed om at tamponger ikke hørte hjemme i do. Ikke meg som kastet tamponger i do heldigvis ;) Men hele situasjonen med toalett som rant over, kloakk over hele gulvet og det der var så ekkel at jeg aldri kaster slikt i do *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...