Gå til innhold

Flere som har barn med atopisk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden har dere på barna deres når det er kaldt????? Tulla mi får utslett av nesten alt....

Har prøvd både Helly Hansen (hvor man ikke får ull innerst), et annet merke kjøpt på sportsbutikken med polyester innerst og jeg har også kjøpt bomull/ ull undertøy på Cubus... Alt dette styret til ingen nytte, er visst bare ordentlig bomull som ikke gir så ille utslett.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Bomull skal jo ikke være bra når det er ordentlig kaldt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har på bomull og god kjeledress. Er jo ikke så mye annet å gjøre. Jeg har gitt beskjed i barnehagen at når det er kuldegrader og mye vind så må han være inne. Både fordi han ikke er varmt nok kledd da og fordi huden sprekker opp på ham da slik at han får kjempevondt.

Skrevet

Vi bruker bare bomull, flere lag. Alt annet tåler han ikke. Han blir aldri våt eller kald. Synes det er litt for mye hysteri rundt dette med ull. Vår gutt har aldri hatt problemer med å bli våt eller kald med bare bomull. Det går ann å bruke litt skjønn når de er ute, og barnehagen er klar over at han ikke har ull på seg, så de passer på at han ikke fryser.

Jeg brukte aldri ull når jeg var liten pga eksem, og fryste aldri heller. Det går så fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...