mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 `jeg ble oppringt av JM som sa at jeg kunne skrive en ønskeliste over hva jeg vil evt ha på fødestua og andre ønsker når jeg er der... (i tilfelle jeg ikke er så snakkesalig;) ) men jeg har ikke født før, så vet ikke hva jeg kan skrive! noen forslag? hva har dere skrevet?hvis dere har skrevet da..=)
Mjølkekua Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Vet ikke om det hjelper deg noe, men jeg har skrevet et brev til jordmor (ikke ønskeliste:-) ). Hun har bedt meg om å svare på følgende spørsmål: 1. Hva er det viktig for deg at jordmor vet om deg for å kunne støtte og veilede deg på best mulig måte 2. Hvordan reagerer du når du er redd? 3. Hva ønsker du av jordmor når du er redd, og/ eller for å hindre at du blir det? 4. Hvordan ønsker du at fødselen din skal være? 5. Hva tenker du om ammingen, det å bli mor/far og tiden etter fødselen
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 hei:) ja det kan jeg jo ta med:) takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå