Gå til innhold

Gravid eller bare kroppen som lurer meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer sånn på om jeg er gravid eller ikke. Sluttet med piller i august (cerazette) og fikk TR 28 dager etterpå. Etter det har jeg hatt TR 2 ganger, og da med ca 26-28 dager mellomrom. Men denne gangen har jeg IKKE fått den, og skulle hatt den 15.nov. Jeg har pleid å fått den fredag, men da har det bare vært litt liksom, og kanskje ikke noe lørdag for så å komme for fullt søndag. Slik har det vært de 3 gangene jeg har hatt TR etter pilleslutt. Jeg har vært kvalm og uvel den siste uka, samt følt meg "rar" i magen. Noe smerter øverst i magen og litt vondt nedenfor navlen. Jeg hadde også en liten blødning noen dager etter EL og har hatt kremaktig utfold. Jeg tok derfor graviditetstest fredag 15. nov, som var negativ :(

Jeg har fortsatt ikke fått TR. I dag har jeg ikke vært kvalm, men har begynt å fått vondt i brystene. Tror dere jeg kan være gravid eller er det bare kroppen som lurer meg? Kan TR bare være forskinket pga pilleslutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si, men hvis det fremdeles ikke kommer noe meg blødning kan du jo teste om noen dager. Noen ganger bruker det å ta noen dager for tanta setter skikkelig fart for å si det sånn. Sånn er det iallefall for meg. Mensen er jo det sikreste tegnet på at man ikke er gravid, men her er ingen regel uten unntak.

Lykke til, håper på to streker for deg

Skrevet

Takk for svar =) Man blir jo så utålmodig vettu. Får vente noen dager å se om tanta kommer og hvis ikke ta en test og håpe på to streker!! Det hadde vært knall, men er jo ikke så lenge sia jeg slutta med piller så kan jo fortsatt ta en stund. Håper bare at TR kommer etterhvert om testen skulle være negativ.

Jaja, det er bare å vente å se hva som skjer!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...