Gå til innhold

Ny her :)


Duggfrøken

Anbefalte innlegg

Hei Hei alle sammen!

 

Da er jeg nygift og nygravert :) Tenkte jeg skulle si hei her inne før jeg begynner å lese. Jeg er 29år, bor i Oslo men kommer opprinnelig fra Molde. Her er min lille historie:

 

Jeg hadde en litt frustrerende opplevelse på min forige syklus da jeg tok to positive digitale graviditets tester, en på mandag og en på torsdag. På lørdag spottet jeg, mandag blødde jeg masse og dro til Gynekolog på privat legekontor som tok meg inn på dagen. Der tok de urin prøve som var "litt" positiv, og UL som viste tomt! Ingen beby!

 

Jeg var kjempe lei meg, føltes som falsk alarm. Fortsat vet jeg ikke hva som har skjedd. Gynekologen sa at det ikke hadde vært noe graviditet heller, men jeg synes det høres merkelig ut med positive graviditets tester.

 

Jeg fikk resept på Pergotime av henne for å stimulere eggløsning, siden jeg har så lang syklus.

 

Og det hjalp det:D Tok positiv "ikke digital" graviditets test sist torsdag. Og i dag har jeg vært hos gynekolog for å se med egne øyne. Jeg fikk "jeg tror det ikke før jeg ser det" syndromet etter forige prosjekt. Men der var det... lille spira med hjerteslag. Er på uke 7-0 i dag :D Kjempe lykkelig! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hipp hurra for deg :) Og gratulerer. Skjønner godt du ble frustrert da, men nå har den jo satt seg :)

 

Velkommen inn her forresten :)

 

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vet du hva; vi har prøvd siden sommeren, og i følge digital clearblue har jeg vært gravid hver gang jeg har testet meg, mens vanlige tester ikke slo ut! Nå er jeg gravid, og det slo ut på en vanlig test også. Tror ikke den digitale er helt til å stole på, akkurat som den er oversensitiv på hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var ganske interesant å høre om. For jeg har ikke hørt noen som har opplevd det samme før. Det er jo egentlig noe vi burde klage på. Det er jo en psykisk påkjenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen:)

 

Jeg er ganske så ny her jeg og. Testet positivt på mandag og er vel i uke 5 eller 6 uke. Skal til gynekolog 1 des. og undersøkes. Er så spent på UL!

Har ikke turt å teste en gang til, men har ikke hatt mensen på 12 dager og har aldri gått over så lenge. Og kjenner trøtthetssymptomet delux! Og mensmurringer som visstnok er helt vanlig å kjenne i begynnelsen. Så da er det bare å vente.

 

Så bra for degat det ordnet seg denne gange:)

Det må være en stor lettelese. Gratulerer så mye:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...