Gå til innhold

Hvilke program skyr du som pesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det uten tvil MacGyver som regjerer øverst på lista.

Ellers klarer jeg ikke debattprogram som Tabloid, Holmgang og Landstinget.

Av programsom ikke går lengre er det Passions og Sunset Beach. eller hvordan det nå skrives...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe spess program egentlig.. men sport!!!! jeg haaater fotball!! og er det ikke en jævla fotballkamp som går på tv, så sitter de faaaaaen meg å SNAKKER om en kamp!!!!! heeeeelt forbanna utrolig!!!!!!!!!!

er det mulig?????????? herregud...................................

Skrevet

Åndenes makt og alle sånne programmer! Det appellerer ikke til meg, syns i beste fall at det er komisk, men på en måte også litt scary. HVER gang åndenes makt går, så er det 1000 statusoppdateringer på facebook som " er så redd, ser på åndenes makt", "håper kjæresten kan komme hjem, er livredd etter åndenes makt" osv. osv. SLÅ ÅV da, for f. :) hehe

Jeg tror ikke på skrømt og spøkelser jeg! Dessuten syns jeg det er skummelt å fokusere på døde mennesker på den måten der.

Jeg liker heller ikke sånne debattprogram på tv. Sikkert kjekt for noen, men jeg syns ofte at de som er med undervurderer seerne... Men greit på den måten at de tar opp aktuelle temaer.

Ellers er det mye jeg liker, og mye mer jeg ikke liker. Godt med enkel underholdning til tider, trenger ikke å være så avansert alltid:) Ser jo ikke på tv for å bli smartere akkurat, liker best å oppdatere meg gjennom lesing.

Skrevet

De fleste egnetlig, men såpeserier som Hotel Cæsar ol, reality serier som Big Brother osv blir jeg rett og slett kvalm av, takler dem bare ikke. Ser veldig lite på tv egentlig.

Skrevet

fotball og frokostquis......å, herregud.

Skrevet

Ja, enig med deg angående Big Brother og sånne realityprogrammer. Det overrasker meg at folk vil drite seg ut på den måten. Jeg blir så flau at jeg ikke klarer å se på om jeg prøver en gang:) hehe... Huff, bra vi har fjernkontroll:)

Skrevet

Jeg skyr de fleste programmer. I særdeleshet reality- og såpeserier.

Men en god dokumentar, Urix og vitenskapelige programmer (samt de beste programmene om politikk og samfunn), det kan jeg se i nye og ne.

I senere årene har lite av serier fenget. Men The Wire, Seex Feet Under og Sopranos har hatt en god del å by på :) Kanskje Westwing også (eller Presidenten som den ble kallt på norsk).

Nyhetssendinger ser jeg forresten ofte.

Så helt tv-fritt var det visst ikke liekvel, nei :)

Skrevet

det verste på tv er Ylvis møter veggen, Singing bie og days of our life .. Blir grinete av å se reklama bare haha

Skrevet

Jeg kan se det meste jeg:) Såpe, reality, nyheter, filmer, serier, debattprogrammer... Elsker tv. Synes det er laimere å sitte her inne, er det tåpeligste jeg noensinne har begitt meg inn på. Tror jeg logger meg av ganske snart, for godt.

Skrevet

MacGyver, holmgang og tabloid, dharma and greg,

Skrevet

Hjelpekorpset!!!! Herregud... det er så teit!!!!! Hun Solveig Kloppen og hu svære dama prøver å være så morsom.. noe de IKKE er!!!

Skrevet

frokostquiz, og alle sånne ring inn programmer: mess tv, sonen osv..

fotball, og det meste av sport ( klarer det i små doser), top model, åndenes makt/hus el whatever, glamour, og det som går på tv3 på formiddagene, Og de som HI nevnte som gikk før: sunset beach og passions og macgyver seff. og realityprogrammer som robinson og 71 grader nord, fordi jeg blir alltid så irritert over at det aldri er en verdig vinner som vinner, men de som rotter seg sammen mot andre.

Skal vi danse og fredagsrekka på nrk..

Og av det ungene ser på så blir jeg rett og slett irritert av hannah montana!

Synes det går så mye tåpelig og fjas på tv.

Ser jeg noe så er det en god film, House, jordmødrene og typiske dokumentar programmer, Og så synes jeg den nye serien på tvnorge dirty sexy money virket litt kul. Og tell me you love me på nrk. Så blir det av og til Senkveld og greys anatomy. Og HOme and away!!

Skrevet

Det meste av sport (bortsett fra sykling). alt av såpeserier- får brekninger av Hotel Cæsar! Top Model, Ungkaren, Jakten på bonden- alle tilsvarende realityserier, alt av "nyhets"greier på TV2- søppel og søl, det er jo bare elendige reportere og ensidige vinklinger- ser generelt lite på TV2, TV3 og TVNorge. Spotlight og God Kveld Norge er forferdelig; Se og Hør på TV!

Skrevet

McGyver. Grusomt kjedelig.

Alle realityprogrammer om dating, type Ungkaren, Dismissed etc.

Alle programmer om overnaturlige ting, som Åndenes Makt, Lisa Williams osv.

Mess, Sonen blablabla.

Skal vi danse!!

Ellers synes jeg TV er tipp topp. Days of our lives er jo sååå spennende, da :) hehehe.

Skrevet

reality

Skrevet

skyr som pesten (bortkastet tid):

top model

hotel caesar

alt av reality programmer

"citcoms" (friends, 2 1/2 men, sex and the city, etc,etc)

eneste jeg gidder å se er debatt programmer og dokumentarer.

Skrevet

glemte å si at jeg digger McGyver.

gi han en binders og han fikser alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...