♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg føler på meg at jeg er gravid. Men begynte å regne etter nå, siden jeg akkurat har sluttet på p-piller også, om det evnt. kunne være en forsmak på TR. Men den skal jeg da ikke ha før evnt. over helga igjen. Det murrer i magen, og kroppen er liksom ikke slik den pleier. Hadde EL på fredag, så synes det er litt tidlig å merke noe også.. Blæh.. Skulle ønske man kunne visst sikkert så man kunne tenkt på noe annet..
tuninna ♥ 2pp Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Du har det sånn som meg du. Sist syklus var 3 uker. Men har tatt utgangspunkt i en 4 ukers bare for sikkerhets skyld. Hadde EL på onsdag tror jeg, hatt mensmurringer siden da.....så tenker jo litt på om jeg kan være gravid nå da. At syklusen min fortsatt er ustabil liksom
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Hmmm.. Ja, man begynner å lure litt:) Håper det er "ekte" symptomer det vi kjenner nå. Men blir litt urolig for om det kan være TR siden det er første syklus etter p-pilleslutt, og at den kjører sitt eget løp, men det blir liksom litt feil for meg hvis det er TR nå. Når har du forventet IKM?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Har hatt utgangspunkt i 1 desember. Som er hvis jeg hadde hatt vanlig 28dagers syklus. Men siden syklusene lever sitt eget liv vet jeg jo egentlig ikke. Forrige syklus var jo 21 dager..... Jeg pleier aldri ha sånne murringer som jeg har nå. Har alltid kun hatt når jeg har mensen. Og sist jeg var gravid. Men føler jo at det er for tidlig å kjenne noe nå. Og så er det jo denne utfloden da, pleier ikke ha den heller....
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 Spennende! Du kjenner jo sikkert igjen litt signaler fra kroppen din, siden du har vært gravid før også, og vet når noe ikke er som det pleier. Håpløst med skiftende sykluser da, ikke noe ålreit å forholde seg til kan jeg tro. Jeg har ikm den 27 november, så kan være at vi er noenlunde likt i syklusen nå, og at det er derfor vi kjenner det vi gjør. Men tør ikke håpe på noe så tidlig.. Skal ha fått en hel haug med tester i posten i dag, så jeg er klar for å begynne testingen til helga hvis disse symptomene vedvarer,selv om det er litt tidlig:P
tuninna ♥ 2pp Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Jeg har mest lyst å teste med en gang selvom jeg vet at det ikke er noen vits. "heldigvis" er vi skikkelig blakk denne mnd så har faktisk ikke råd å kjøpe noen tester......Idiotiske lønningskontor som ikke kan jobben sin! Jeg kommer ikke til å teste før etter 1 desember om jeg ikke har fått mensen til da. da får jeg heller låne litt penger av noen.... Men har tenkt på en mulighet da, jeg har frikort.....Er det gratis å teste hos legen da? Eller går graviditetstest under de tingene som ikke er egenandel? hehe. Regner ikke med at det går da
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2008 Måtte teste når jeg kom hjem fra jobb nå. Negativ selvfølgelig! Hehe.. Huff, nei nå skal jeg vente.. Dumt at det er trøbbel med lønn da.. Du får sende meg adressa så skal jeg sende deg en test! Hehe:P Har ikke peiling på om frikort gjelder på laboratoriet, men kanskje? Går jo an å ringe ned og høre:) Men det spørs nok om det ikke teller. Vi får sende masse gode tanker til hverandre og satse på at det hjelper litt på veien:)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Uff, jeg har allerede begynt å bekymre meg for det økonomiske her jeg, hehe. Vi må nesten kjøpe ny bil når vi får en til. Vi har hver vår, men ingen av oss har bakdører. Går greit med en 5 åring som kan gå ut og inn av bilen selv og klarer å ta på belte selv. Men en liten bebis i bakovervendt bilstol er ganske tungvindt i en 3 dørs. Ikke er det plass til barnevogn i bagasjen heller. Mannen i huset ser jo på biler på nett hver dag, han gleder seg jo skikkelig. Men jeg holder igjen og maser om at vi ikke har penger, hehe. Renger ikke med at graviditetstest går under frikortdelen nei, men kansje jeg finner noe om det på nett. Nei ikke test enda, vi må holde ut litt til. Det er vel ikkeno vits å teste før det er gått minst en uke til for oss. Driver å leser igjennom alle mulig symptomlister jeg finner på nett nå, og må liksom sjekke om jeg kjenner noe utenom det vi allerede kjenner fra før. Tenk så gøy om vi er gravide begge to nå....Da kunne vi shoppet gravidklær sammen
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2008 Haha! Så bra:) Samboeren min satt og spå stasjonsvogner på nettet her om dagen han også, og jeg leste her på BIM:) Ja, de penga har jo litt og si. Men heldigvis ikke alt:) Heller en bebis enn å sitte med mange penger på konto! Trenger jo ikke å kjøpe så dyr bil. Vi har to nyere biler, men han har to seter og jeg har personbil, så vi må kvitte oss med min, og kjøpe en stasjonsvogn, men den skal ikke koste mer enn rundt 100.000,- selv om det er fristende med en splitter ny og fin en. Vi skal jo tross alt bygge hus nå, og vil få en helt annen økonomi. Prøv å se om du finner ut noe om det på nett du:) Huff ja! Skulle ikke tatt den testen.. Vi får nesten vente til neste uke som du sier:) Godt det er flere som er på symptomleting:) Har faktisk fått flere smånupper/småkviser i ansiktet og på brystet også, men det kan godt være av andre grunner. Ja, det hadde vært så gøy det:) *Håpe*
tuninna ♥ 2pp Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 En helt ny en kan vi bare glemme. Det er bare jeg som jobber her i huset, han er student og har bare noen tusen i mnd i stipend, hehe. Prøver å holde oss unna studielånet så lenge vi klarer. Så trange tider er det nå, men det spiller ingen rolle. Vi trenger ikke masse penger på konto som du sier, vi vil ha en baby til Jeg har lagt på meg litt den siste tiden, og hadde egentlig tenkt å trene litt så jeg får strammet opp magen. Ser litt sånn smågravid ut nå, hehe. Men nå gidder jeg ikke bry meg, skal jo bli gravid uansett. Så tenkte jeg at hvis jeg bare lar magen være litt for stor nå syns det fortere at jeg er gravid når jeg blir det, hehe. Jeg har klødd veldig på leggene de siste dagene, det tror jeg er graviditets symptom, men jeg har perioder jeg klør på leggene uansett. Så er sikkert bare tilfeldig. Man blir jo litt småparanoid av å drive å lete etter symptomer alt for tidlig også da Hvor i landet bor du da?
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2008 Bil er dyrt! Bare det er en som ikke har gått alt for langt, med god plass i bagasjen og som ser bra ut, så er vi (jeg, kanskje ikke gubben..hihi) fornøyde:) Kjedelig å måtte være påpasselig med økonomien da.. Men da er dere jammen meg flinke:) Dere hadde et barn fra før sa du? Ja, er en liten mage her også, greit å ha utvidet den litt, så den er klar for å få plass til en liten baby:) Hihi! Har du også klødd på leggene? Jeg har det jeg også, men tror de bare er tørre, og for at jeg burde ha babert dem. Nederst på skinnleggen på venstre bein, og like under kneet på høyre. Ja, man blir litt paranoid, men har ikke alle disse symptomene uten at det er noe på gang. Sovnet på sofaen en times tid nå, og det skjer noe ned i magen min.. Akkurat som om den brenner? Eller hvordan jeg skal forklare det.. Vi bor like utenfor Hamar, hva med deg?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 17. november 2008 #12 Skrevet 17. november 2008 Hehe, ja disse mannfolka er litt mer bilinteresserte enn oss kansje Ja, har en datter på 5 år fra før. Så når man klarer å være tre stykker på den lønna klarer man en til, og han kommer til å jobbe litt med siden av studiene også, så regner med dette går veldig bra jeg Ja jeg har det, hehe. Jeg føler ikke at mine klør fordi de er tørre heller, føler at det kommer mer innvendig fra på en måte. Men de er jo litt tørre også da. Ofte jeg står foran speilet og presser ut magen litt og da ser det ut som jeg er et par mnd på vei. Så da får vi sikkert mage fort siden den er litt utvida allerede, hehe. Hmm...den brennefølelsen har ikke jeg hatt. Men det stikker rett som det er, sånn på sidene liksom. Har du hatt sånn? Vi bor 5 minutter utenfor Lilletrøm. Så er jo ikke sånn fryktelig langt unna hverandre da. Jeg har leamus på høyre øye nå, hatt det sikkert en halvtime....Har du hatt leamus i det siste? Vet at leamus i magen kan være symptom, men øyet? tviler
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. november 2008 Å, så koselig:) 5 år også ja, stor jente det nå da:) Lyst på gutt eller jente nå da? Da tror vi på at kløing på leggene er et symptom:P Ja, man vil jo så gjerne at den magen skal komme. En skikkelig gravidmage som man kan kose på Det gjør vi sikkert da! Blir vi gravide før jul så blir vi nok noen skikkelig dråg til sommeren igjen, hovner opp og masse vann i kroppen i varmen.. Hehe:) Nei, den er litt rar å beskrive. Den er urolig og kjenner at det skjer noe der, men det stikker ikke. Det gjorde det før EL nå, og jeg trodde jeg var gravid da.. Haha:) Snakk om å bli paranoid. Men det kan jo tyde på for deg at noe driver å fester seg eller noe da? Ikke det at jeg har peilling, har jo aldri vært gravid før:) Nei, da var det neimen ikke langt unna:) Hvis det klaffer for oss så får vi prøve å få til å møtes en gang da vettu:) Godt å ha noen her inne man kan skravle med også Blir litt tilfeldig hvem man snakker med ellers, og i tillegg så føler man at man klager, syter, spør og graver alle andre som sikkert har måttet svare på disse spørsmålene mange ganger før. Har dere prøvd lenge nå da? Nei, jeg har nesten aldri vært plaget med leamus på øyet, vet du hva det kommer av da? Kanskje mere riktig med leamus i magen istedenfor på øyet som symptom, men ingen kropper er like:)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 17. november 2008 #14 Skrevet 17. november 2008 Jeg vet ikke helt hva jeg har mest lyst på. Samboern ønsker seg jo gutt da, hehe. For meg spiller det egentlig ingen rolle. Men hadde jo vært fint med en av hver da Hva ønsker dere dere mest? Ja jeg hovna skikkelig opp forrige gang, ble gravid i desember så hadde jo mesteparten av sommeren på det værste. Men fordelen er at man får vist frem magen mer da Haha, da er man paranoid ja Tror man er gravid før EL. Men tro kan flytte fjell vettu. Vil vi nok så kansje vi blir gravide uten å ha hatt sex engang, hihi. Ja det er greit å ha noen å samme situasjon som seg selv å prate med. Som er like paranoid og finner de samme spøkelsessymptomene som seg selv Nei, vi er i 2pp nå. Hva med dere? Nei aner ikke hva det kommer av, sluttet heldigvis nå. Tror ikke det har så mye med graviditet å gjøre egentlig. Får heller håpe det flytter seg over til magen. Ikveld når vi legger oss kommer vi sikkert til å fremprovosere leamus på magen begge to, bare for å ha et symptom til å klamre oss fast i. Vi stikker å legger oss nå vi. Ha en god natt da, drøm babydrømmer og kjenn etter kløe på leggen, leamus i magen, fantomspark og alt som hører med Snakkes imorgen kansje da?
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. november 2008 Ja, min også ønsker seg gutt:) Jeg gjør forsåvidt det jeg også, men det viktigste er at det er friskt:) Vi håper jo selvfølgelig å få en av hver til slutt. Ja, det er sant:) Godt å kunne være lettkledd når man er gravid også. Blir vel varmt nok:) Ja, det kan hende vi får til det:P Men det spørs om det noen gang kommer til å komme ut en bebis hvis man bare innbiller seg det. Ja, godt å få luftet tankene litt:) Det er helt hemmelig at vi holder på å prøve enda, så er ikke så mange å snakke med. Samboeren viser ikke akkurat kjempestor forståelse for symptomer og testing, men så er det ikke han som skal bære frem dette barnet heller. Han skal bare kose med magen, oppmuntre og være en god far han:P Hehe.. Det er vår første pp, så da er vi jammen ganske likt der også gitt:) Du sier noe der, kommer iallfall til å kjenne godt etter om det er noe som tar tak nedi magen:) Vi skal legge oss nå vi også! Gubben har gått i veien nå så han venter bare på at jeg skal bli ferdig på dataen. Ha en god natt dere også Drøm søtt, og prøv å drøm at du er gravid, har hørt om flere på forumet her som har gjort det, tatt en test og har vært gravide:P Hehe.. Vi snakkes nok sikkert imorgen! Nattinatti:)
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 18. november 2008 Tuninna: Hvordan gikk det med drømmingen i natt? Fortsatt stikking i magen? Kroppen min er litt roligere i dag, har fortsatt de samme symptomene, men magen er mer balansert, og den bare rumler litt og er veldig sulten:) (Selv om jeg akkurat har spist:P)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 18. november 2008 #17 Skrevet 18. november 2008 Vi har det også ganske hemmelig. Eneste som vet om det er legen min, akupunktøren og besteveninna mi. Man vet jo aldri hvor lang tid det tar, og er kjedelig om det tar et år og alle driver å spør hvordan det går og sånn. Vi vil overraske folk vi Kjæresten min gleder seg veldig til å drive å kose på magen og sånn. Og han kommer nok til å ha mange turer til bensinstasjon midt på natta for å kjøpe ting jeg plutselig får lyst på, men det syns han er greit. For det er jo verdt det som han sa. Han er ikke så veldig interessert i disse symptomgreiene og testinga han heller. Men det er vel sånn de er, de er mer interessert i sexen de nå, hihi. Drømte ingenting og å være gravid inatt assa Men hadde litt mer leamus på øyet, hehe. Sist gang jeg var gravid ville jeg ikke vite hva det ble, men var overbevist inni hodet mitt at det ble gutt. Jeg bare visste det på en måte. Så jeg kjøpte bare gutteting og gutteklær. Hadde valgt guttenavn og sånn. Natten til den dagen jeg fødte drømte jeg at jeg fikk jente, så da var jeg jammen meg ikke så sikker lenger, hehe. Og jente ble det. Rart det med drømmer hvordan det påvirker oss... Jeg stod mye opp om natten og spiste forrige gang, men det er jo litt tidlig å ha det som symptom enda, er vi gravide har vel egget så vidt festet seg nå Men jeg var veldig sulten inatt. Stod opp en gang inatt og spiste et knekkebrød med nugatti. Idag er vi hjemme alle sammen, jenta mi kastet opp inatt. Ble ikke så mye søvn, syns det blir litt trangt å ligge tre stykker i dobbeltsenga. Har dobbeldyne og jeg måtte ligge i midten, da føler jeg meg litt innestengt når jeg ikke får flyttet på dyna som jeg vil, hehe. Fått noen fler symptomer? Hvor gammel er samboern din da? Kansje han har noe til felles med min? Min liker biler
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 18. november 2008 Ja, også er det godt å ha en liten hemmelighet som bare vi vet om også Søstera mi vet det, men hu gjettet seg til det, så da var det jo greit å si det til henne. Det hadde vært en kjempekoselig overraskelse å komme med før jul iallefall:) Hehe.. Så du hadde skikkelige diller sist? Lurer på hva det blir jeg ikke kan leve uten hvis vi blir gravide jeg.. Helt sikkert noe som jeg egentlig ikke er så glad i å spise fra før:) Ja, han synes det er veldig greit med all sexen. Men det var nok litt uvant for ham at jeg plutselig begynte å ta så mye iniativ igjen. Har vært litt slapp på den fronten fordi jeg har vært veldig mye sliten det siste året. Men nå koser vi oss med det, og føler ikke at sexen blir så stress lenger, begynner å kjenne syklusen litt bedre og da går alt mye lettere. Leamus på øyet må tydeligvis ha sammenheng med prøvingen:) Kanskje det er et nytt og uoppdaget symptom? Jeg er også overbevist om at vi får en gutt først, aner ikke hvorfor men føler det på meg.. Spurte samboeren hva han syntes hvis det ble ei jente, og det var selvfølgelig også godkjent:) Hva slags navn hadde du valgt da? VI har sett for oss Jonas:) Kanskje du egentlig ønsket gutt mer enn jente siden du var så sikker på at det ble det? Underbevisstheten spiller en et puss innimellom! Huff da! Ikke noe godt å ikke være iform.. Det er vel omgangssyke på gang nå, så kan vel kanskje være det. Nei, skjønner at det ikke er noe godt å få sove når man ikke får nok plass. Mangen er veldig oppblåst, men det har jeg hatt problemer med fra før. Spiser yoghurt på harde livet for å ordne opp i den, men den er fortsatt oppblåst og hard, så vi får se:) Når skal vi teste oss egentlig a? Han ble akkurat 24 år. Han er opptatt av bil min også ja:) Men heldigvis ingen fanatiker.. Han har lyst på en firhjuling da, som han kan leke seg med. Ellers så jobber han som tømrer (snekker) og liker å ha noe å pusle med hele tiden. I tillegg så har vi en hund som han trener litt lydighet med, men ellers så er vi stort sett på farten:) Din da? Og hva liker du å gjøre da?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 18. november 2008 #19 Skrevet 18. november 2008 Jeg hadde dilla på ananas ( som jeg ikke liker) og mcflurry oboy (tåler ikke melk). Første gangen jeg spiste ananas var det skikkelig rart. Jeg så noen som spiste det og tenkte, det vil jeg ha. Aldri likt ananas, men spiste opp en hel. Tenkte; æsj, dette var ikke noe godt. Jeg må ha en til....hehe Ja vi satser på at det er et nytt og uoppdaget symptom, jeg pleier faktisk ikke å ha leamus assa. Jeg hadde bestemt meg for at det ble en gutt som het Iver.....alle syns det var skikkelig rart utenom meg, hehe. Hvis vi får gått nå kan kan jo ikke hete det. Jeg har tenkt litt på Kenneth, vet ikke hvorfor, jeg liker egentlig litt uvanlige navn. Jente navn vet jeg ikke. Men har alltid likt Ylva. Jeg hadde omgangssyken forrige uke så er jo ikke unulig. Men hun har bare kastet opp den ene gangen, så vi ble enige om at hun skal i barnehagen igjen imorgen. Hun føler seg ikke syk så. Jeg aner ikke når vi skal teste oss jeg. Jeg har jo hatt utgangspunkt i 1 Desember da. Bare for å ikke bli skuffa og jeg tester for tidlig...Det er jo nesten to hele uker til, fryktelig lenge. Jeg ender vel opp å låne penger av mamma og bestille masse tester på nett. Jeg må jo låne penger denne mnd uansett så. Forrige gang brukte jeg bare de billigstripene.... Min er to år yngre enn meg, så han er bare 21 Han han eksamen neste uke så da er han ferdig på skolen. Så skal han ut i læra. Han skal bli bilmekaniker. Han er vel over gj.snittet interessert i bil kan man si. Men ikke sånn at det er plagsomt. Vi har en katt som heter Reidar. Neste uke skal han barberes, han er så flokete nå. Jeg jobber i hjemmesykepleien, er kjempeglad i mennesker. Har egentlig lyst å drive med alt mulig, hehe. Men det mest spennende er sår. Kunne tenkt meg vidreutdanning i det en eller annen gang. Og så går jeg på skole å lærer tegnspråk, det er også veldig gøy. Men utrolig vanskelig syns jeg. Sånn til vanlig gjør jeg ikke så veldig mye egentlig, er vel mest fanilielivet. Men blir med typen av og til når man skal henge på bensinstasjonen sammen vennene sine Selvom jeg egentlig syns det er skikkelig harry og kjedelig. Man må jo vise litt interesse for hva den andre liker også selvom det er teit. Er glad i å spille brettspill, vi har spillekvelder hver mnd. Det er kjempegøy. Det kan dere bli med på en gang. Det er umulig å bli lei hvis man har de rette spillene Hva driver du med?
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 18. november 2008 Ananas og mcflurry ja:) Hehe.. Man får litt sære lyster har jeg hørt! Men var ikke det verste det da:) Iver er fint det også. Har faktisk ingen dårlige asosiasjoner med det navnet heller:) Mange navn man ikke kan tenke seg fordi man forbinder det med noen. Kenneth og Ylva var også fine navn. Korte og greie navn:) Det blir vel Pia eller Pernille hvis det blir en jente her. Mammaen min kan ikke fordra Pia, men jeg synes det er enkelt og fint jeg:) Pia og Jonas klinger liksom så bra:) Faren til samboeren min døde av kreft for 11 år siden og han het John Arne, samboeren min heter Jon ..... og nevøen hans heter Jonathan, så da fant vi ut at Jonas ville være fint:) Hva heter dattera ders da? Hvis det bare er den ene gangen så går det vel sikkert over:) Ikke jeg heller, måtte jo som sagt ta en test i går, men er jo ikke vits når det er en og en halv uke til ikm. Jeg kommer kanskje til å ptøve å teste på mandag morgen bare for å se. Får jeg ikke positiv da, så venter jeg til torsdag. Synes du skal ta en test på torsdag også for å se:) Er jo bare fire dager til ikm for deg også da:) Hehe.. Alder har ikke noe å si:) Blir godt når han blir ferdig med skolen da:) Blir jo bra timing på dere da! Kjenner et par hvor hun faktisk også er 23 og han 21 og de venter barn nå før jul:) Han er også mekaniker og hun jobber på sykehjem. Hehe:) Det er nok en koselig jobb:) Sikkert litt slitsomt, men man får jo sikkert mye igjen for det:) Tegnspråk ja, det er nok spennende:) Er ikke så aktive på fritiden vi heller. Er som regel med venner eller familie, og noen ganger er det deilig å bare kose sofa også. Spillte fotball før, men har lagt det fra meg nå, har ikke tid og heller ikke kondis gitt. Hehe:) Råning har jeg faktisk bedrevet i passasjersetet før også, men samboeren har gitt seg med det. Ikke at han var sånn veldig ivrig heller, men måtte ut og dra noen runder før:) Det er kjempegøy å spille brettspill ja:) Men det er som du sier at man må ha de rette spillene for at man orker å spille lenge. Katten Reidar blir nok fin når han blir barbert:P Hehe. Jeg jobber som eiendomsmegler, og det er vel stort sett det som opptar tiden min. Mange lange dager og må være tilgjengelig til alle døgnets tider. Er en veldig passende jobb for meg, men nå er jeg inne i en periode hvor jeg synes det er tungt og er rett og slett litt lei. Da passer det jo bra med en baby etterhvert slik at man kan få tankene over på noe annet, og finne ut om man vil fortsette med dette yrket.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 18. november 2008 #21 Skrevet 18. november 2008 Ja det kunne vært værre. Er jo mange som spiser murpuss og kritt og sånn, hehe. Pia og Jonas passer fint sammen ja. Kansje vi får tvillinger. Sikkert derfor vi har alle disse symptomene for tidlig, hehe. Jeg kan teste på torsdag jeg også da. Hvor bestiller du tester fra? De kommer ganske fort gjør de ikke? Er så lenge siden at jeg ikke husker helt. Ja Nicolai vil gjerne at jeg skal være gravid på sommeren. Han syns det er så pent. Åhh, jeg gleder meg sånn jeg. Gå rundt å vise at man er gravid til hele verden. Forrige gang kunne jeg ønske jeg var gravid lenger bare fordi jeg syns jeg var så fin, selvom jeg var sliten på slutten. Ja bestilte time til han istad. Har gjort det en gang før, pelsen blir skikkelig fin når den vokser ut. Han er skikkelig pingle og hater å bli gredd, så man får liksom aldri gredd han skikkelig for han stikker bare av. Man må være to så en holder han fast. Nicolai er allergisk så han kan ikke holde han. Eiendomsmegler høres spennende ut da. Men kan vel være litt slitsomt å "alltid" være på jobb. Og er vel ikke akkurat de beste tidene nå heller. Men du har vel en fastlønn og så får du prosenter av salget igjen? Har har fått dilla på den kremen fra body shop jeg. jordbær krem, body butter. Vet du hvem jeg mener? Jeg har aldri vært no fan av den. Men de siste dagene har jeg smurt meg inn med den flere ganger om dagen og går å lukter på meg selv Kansje det er symptom? Luktesansen forandrer seg jo..... Har du dilla på en spesiell krem for tiden som du ikke pleier? Jenta jeg har nå heter Daniella Var kjempeusikker sikkert det første halve året om det var rett navn. Hadde jo ikke tenkt no særlig på jentenavn siden jeg var sikker på at det var en gutt. Men nå er jeg veldig fornøyd med det og det passer henne veldig bra.
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 18. november 2008 Lurer på hva slags dille vi kommer til å få nå jeg:) Må jo være lov å tenke litt fremover. Haha:) Jo flere barn i magen jo tidligere begynner symptomene å komme liksom:) Jeg har kjøpt på apotket hittil, men bestilte fra billigetester.no eller noe i helga, siden det blir så dyrt å kjøpe på apoteket når man må teste noen ganger. De kom igår og jeg bestilte på lørdag eller søndag.Tror de er helt ålreite. Men kommer til å kjøpe CB digital, for å dobbeltsjekke om jeg er gravid hvis jeg får postivt på den billigtesten noen gang. Ja, du må være med og teste på torsdag:) Skjønner at han ønsker det:) Er jo så fint med gravide, struttende mager! Tror man føler seg ganske komplett med en voksende mage:) Blir sikkert deilig og myk da ja, og det er vel nødvendig hvis han er umulig å børste. Ja, det er ganske spennende. Men er ikke akkurat drømmejobben når man ønsker å stifte familie. Jeg har en veldig god fastlønn, pluss tillegg for visninger, så har heldigvis ikke provisjon i disse tider. Bedre å ha en forutsigbar lønn:) Jeg har aldri brukt den med jordbær, men har brukt den med mango og sp har jeg en med "nøtteluft" nå. De er så deilige de kremene:) Det stemmer at luktesansen blir bedre. Ta det som et godt tegn:) Nei, har ikke merket noe unormalt i forhold til vanene mine. Men når jeg sovnet på sofaen igså kveld, så sa samboeren min at jeg hadde ligget og holdt på magen min når jeg sov. Så her er jeg sikker på at det er noe på gang ja:) Hehe.. Men så blir jeg plutselig litt usikker på om jeg egentlig bare er vanlig, men at jeg legger ekstra merke til ting ved kroppen min nå som jeg håper. Men korsryggen og utfloden er der, sammen med den oppblåste magen og trøttheten, så vi får leve i håpet litt til:) Så fint navn:) Daniella er kjempefint! Skikkelig "jentete" navn:) Tror det er vanlig å bli litt usikker på navnet, fordi det betyr så mye når de blir eldre også.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 18. november 2008 #23 Skrevet 18. november 2008 Ja det blir spennede å se. Fint om det blir noe sunt noe da, ikke bare bigmac og pomfri, hehe. Da kommer vi ihvertfall til å legge på oss. Apoteket blir dyrt i legden ja. Kommer til å teste med billige og heller kjøpe en digital hvis jeg får positiv, bare for å være sikker. Så utålmodeige vi er kommer det sikkert til å gå noen tester. Sist gang kjøpte jeg vel EL tester og G tester for 400kr på billigetester....Og det var mange. for tror det koster 5 kr stykket ellerno for de strimlene, hehe. Ja best å ha det forutsigbart. Spesielt med tanke på barn. Vi har forutsigbar lav inntekt vi da, hehe. Vet ihvertfall hva vi har å forholde oss til. Og når han går ut i læra nå blir det litt bedre, da får han lærlinglønn og stipend. Alle monner drar. Jeg tar luktesansen som et godt tegn. Jeg er nemmelig allergisk mot parfyme, og hater sterke lukter. Selvom de egentlig lukter godt. Så siden jeg går å sniffer rundt her nå så må det være et symptom. Drev å sniffet på ansiktet til samboern idag etter han hadde barbert seg også, det pleier jeg ikke gjøre. Ifølge babyverden sin kalkulator skal jeg ha EL idag....men den tar utgangspunkt i 28 dagers sykluser da. Jeg aner jo ikke hva min er, forrige mnd var den 21. Men siden hun akupunkøtren jeg var hos på onsdag sa jeg hadde EL på onsdag så stoler jeg på det. Hun har jo drevet med dette i årevis og vet hva hun driver med. Jeg har jo hatt murringene i magen siden onsdag forrige uke, så noe er det. For jeg har aldri sånne murringer utenom når jeg har mensen. Og får ofte mensen før jeg får vondt også. Det er jo klart at vi leggger merke til ting som vi ikke gjør til vanlig fordi vi leter etter symptomer nå da, men de murringene og utfold og sånn.....det kommer jo ikke som følge av leting. De er jo der. Sniffing og kløing på leggene, det kan jo være tilfeldig da. Hva skal dere ha til middag idag? Jeg driver å lager aspargessuppe og hvitløksbaguetter. Er ikke så mye mat i det, men vi hadde det og jeg skal prøve å vente så lenge som mulig før jeg handler mat sånn at vi sparer penger. Handlet for 1000kr forrige mandag, og har ikke handlet noe enda, utenom brød og melk...for det må man jo ha oftere.
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #24 Skrevet 18. november 2008 Ja, gjerne noe sunt:) Jeg er veldig glad i mandariner om dagen da, så kunne gjerne fått det som dille:) Jeg ble litt overrasket over hvor dyrt det var ja, men føler meg sikrest på de testene, selv om det sikker tikke er store forskjellene:) Ja, har brukt flere tester allerede, enda jeg vet det blir negativt. Greit å ha et lager da:) Om man ikke får bruk for alle selv, så er det kanskje noen andre i vennekretsen som trenger de:) Ja, godt å vite hva man har å rutte med hver måned. Selv om jeg ifølge samboeren min er altfor flink til å bruke penger:P Det koster jo tross alt litt å ha et barn også. Når det bare er voksne kan man jo fint hoppe over noen måltider og lage seg noe når man har lyst, men man må jo ha litt faste rutiner når man får barn:) Det samme med klær og utstyr også. Åh, dumme uregelmessige sykluser altså! Lønner seg å høre på de som har litt peiling, disse kalkulatorene og beregningene er jo til å bli gal av. Men du får kanskje ta deg en runde med gubben i dag bare for å være sikker:) Hehe. Han sier vel ikke nei til det tenker jeg:) Ja, jeg får også som regel plagene samtidig med mens istedenfor før.. Men det var jo da je ggikk på p-piller da, så kan jo forandre seg. Tror nok det lbir litt ekstra fokus på symptomer ja. Men føler at det er noe i magen min, så håper på det:) Du har jo litt ekstra symptomer også, og de kommer jo ikke av seg selv uten at det er noe som skjer med kroppen:) Blir ikke noe middag på meg i dag. Samboeren skal varme seg gryte fra igår siden jeg snart skal ut på visning. Er på jobb frem til visning siden det ikke er noe vits å kjøre frem og tilbake. Så blir vel bare noe enkelt når jeg kommer hjem ikveld.. En mandarin eller to kanskje? Hehe:P Godt med suppe da, og hvitløksbaguetter er helt nydelig:) Må som regel innom og supplere litt iløpet av uka med brød, pålegg og drikke ja.. Vi røyker begge to også da, så blir noen turer på butikken:/
tuninna ♥ 2pp Skrevet 18. november 2008 #25 Skrevet 18. november 2008 Ja og hvis man bestiller på nettet så er det jo halve prisen da. Sist jeg var på apoteket kostet det 350 kr for en pakke med to tester i. Og på nett koster det jo under halve prisen. Syns uansett at det skulle vært billigere da, vi kommer jo sikkert til å teste hver eneste dag neste uke, hehe. Ja vi jenter er jo gjerne veldig flinke til å bruke penger da. Jeg driver å ser på gravidklær allerede jeg da, Er jo så mye fint. Og man vil jo fremheve magen sin også. Hele verden må jo se man er gravid Ja vi gjorde det hver dag forrige uka utenom i helga. Og igår igjen, og blir sikkert noe idag. Bare sånn for å være på den sikre siden. Jeg pleier å ha EL slim, men denne mnd har jeg ikke hatt det. Men det kan jo hende var fordi hun akupunkturdama fremprovoserte EL litt. Hun sa jeg kom til å få den den dagen jeg var der pga at jeg blødde fra en nål som hadde med det å gjøre. Jeg blir vel alene til ikveld, han er ute å henger sammen med vennene sine nå. Kommer vel snikende en gang like før leggetid, hehe. Men deilig med litt alenetid også, slapper bedre av da. Pluss at jeg kan sitte på nett så mye jeg vil. Hans er på reprasjon så vi må slåss om pcen min, hehe. Jeg snuser jeg da. Men hamstrer i sverige. Har 5 bokser igjen, når jeg har brukt opp det er det slutt. Typen har sluttet å røyke for ikke så lenge siden, men han hjelper meg å bruke opp snusen. Men hvis jeg er gravid så slutter jeg med en gang. Dere får slutte sammen da, da blir det lettere. Ellers kommer du til å få skikkelig lyst på når typen din tar seg en røyk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå