Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Leste nettopp en artikkel på dagbladet.no,der hadde søren meg mora og stefaren misshandla sønnen sin til døde.FAN i hælvette at jeg gikk inn på den artikkelen.Kjenner jeg blir provosert til de grader,sånne folk skulle fan meg vært torturert! Legger ikke ut link her,vil ikke se bildet av den søte gutten en gang til,stakkars stakkars barn.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Du er av samme ulla sjøl, med andre ord. Ja ja.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Hva i svarte er d for slags kommentar?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 En kommentar som var helt på sin plass, sånn som HI skriver: "sånne folk skulle fan meg vært torturert!"
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Ja for det var jo bokstavelig ment,hadde du lest hva de foreldrene har gjort så har det vel vært blandede følelser hos deg å!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Åh, så du mente det ikke bokstavlig! Nei vel, nei. Det stiller jo saken i et annet lys. Du mente bare litt symbolsk tortur, kanskje? Et slag i ansiktet og et spark mot strupehodet? Eller bare en glødende sigarett mot armen?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 skal vedde på at du egentlig ikke aner hva "patetisk" betyr
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Nei det må nok du forklare siden du topper lista her med høyst iq
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 skal ikke så mye til i konkurranse med deg, vet du anbefaler Tanums store rettskrivningsordbok. den kan hjelpe deg et stykke på vei til å bli et mer opplyst menneske. en lang vei å gå, men vær tålmodig
Moderator. Hannah Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 Så, så barn, det er barnetv snart:-,)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå