kari42 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Hei Jeg har alt blitt 42 år, har en skjønn gutt på snart tre år og har nå prøvd et halvt år å bli gravid med nummer to. Har ikke vært hos legen enda for å be om hjelp, det gikk greit å bli gravid forrige gang. Hva har skjedd? Er jeg syk ,er det overgangsalderen som har kommet, jeg har mensen ca hver 25 dag, men varierer. mellom 22 og 27. Jeg trenger noen "kjærringråd"!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 42 er ganske gammelt. Kan være vanskelig å bli gravid i den alderen. Mye kan endre seg på 3-4år. Jeg hadde tatt en tur til lege.
Gjest Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Sikker på at det er mensen hver gang og ikke blødninger forbundet med eggeløsning annenhver gang? Kjenner noen som har det slik og det var vanskelig å bli gravid før de fant ut av det
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 For å øke sannsynligheten for å bli gravid, kan det være lurt å ha sex med flest mulig menn så ofte som mulig, gjerne flere ganger daglig (men ikke med samme mann hver gang, da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå