Gå til innhold

lyst på nr 2 allerede


EliVib

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vi drømmer egentlig om å få nr to allerede vi. Gutten vår kom i juni i år.

Dere som har flere, hva tror dere om slikt? Vil det være å anbefale?

 

Og er det flere som ikke har komme i syklus enda? Har ikke fått tilbake mensen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Joda, tanken har vært hos meg også, men har kommet frem til at det beste for kroppen er å vente til nr 1 er ett og etthalv år .

 

Jeg fikk en gutt 22 juni, og har heller ikke fått mensen enda.. har hørt fra en venninne at det kan ta opp til 6 mnd.

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

vi har begynnt å planlegge nr.2.

fikk mensen igjenn 7 uker etter fødsel,slutta å blø 5 uker etter.

så er inne i vanlig syklus igjenn jg.

du kan bli gravid fordi om du ikke har fått mensen tilbake da..

 

om det er å anbefale er vel opp til deg..

om du tror kroppen din tåler det.

noen er klar,andre ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fordeler og ulemper med å få "to tette". En ting er om kroppen tåler det, men man skal jo også ha tid til de små som krever så mye av en.... Blir praktisk om noen år, men man skal jo hygge seg litt før det! Smak og behag :o) Lykke til hva enn du bestemmer deg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har også veldig lyst på nestemann allerede..

Men, jeg har helelr ikke fått mensen tilbake...søren også!!

Har kjøpt eggløsningstester, men det er jo også vanskelig ettersom man ikke vet syklusen sin. Vi har flere vennepar som har fått to tette, og det er som de andre sier, tungti en periode men så blir det mye lettere etterpå når de har hverandre... En kortere periode med litt ekstra pes klarer vi! :)

Noen tips til åssen vi skal få klaff? Sex hver dag, men noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kroppen sin del burde du nok vente litt til. Jeg har 17 mnd mellom mine,og svangerskap nr 2 var helt for jævlig. Og jeg overdriver ikke.

 

Sånn ellers så var det utrolig slitsomt i begynnelsen,følte at jeg aldri strakk til,måtte bortprioritere nr 1 hele tiden pga amming osv.

Først nå har det gått seg litt til,men det er fortsatt slitsomt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jeg fikk en gutt 12 juni ( dette var nr 3 ) og er nå 17 uker på vei med nr 4 . denne siste var ikke helt planlagt men er like velkommen :) jeg har sikkert vært veldig heldig til nå men har faktisk ikke vært kvalm, noe spes trøtt eller hatt noen andre plager :) det blir litt over 12 måneder mellom de to siste. Hva som anbefalles vet jeg ikke noe om men man føler jo litt selv hva man orker også:) jeg har fatt tilbake mensen forsjellig hver gang med nr 1 kom den etter 6 uker . etter nr 2 kom den ikke tilbake før etter 9 måneder og med nr 3 kom den etter 8 uker :) så ikke noen fasitt på dette.

lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

 

Fikk ei snuppe 17. juni, og er muligens gravid igjen nå. Fikk igjen mensen for et par mnd siden, så jeg er tilbake i normal syklus. Var ikke helt planlagt å få de sååå tett, men moro likevel dersom det er som vi tror. Skal teste over helgen, men føler akkurat det samme som da jeg ble gravid sist (stikninger og mensmurringer fra rett etter eggløsning) Så dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to gutter siste ble føst 12juni og er muligens gravid igjen,har ikke fått tilbake mensen,siden jeg ammer..

så derfor ville legen ta blodprøve da en graviditetstest ikke viste det når jeg tok den hjemme pga noen hormoner som var i ubalanse pga ammingen..

huff ble rotete men poenget kom frem..

man behøver ikke vente på mensen før man kan bli gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, fikk Nicolay Jr 21 juni08 og venter igjen i juli09 :)

har to venninner som har 1 år mellom sine barn

og det er ingen som nekter for at det er utrolig slitsomt, både d å gå gravid igjen så fort me nr2, og det å ha nr2 mens nr 1 kanskje lærer seg å gå og stikke av :P

men til syvende og siste er begge gla for å ha fått så tett,

de vet ikke om de vil ha flere, men om d kommer så gjør d ikke noe om d er en stund til siden de første da også vil ha glede av hverandre.

 

Jeg hadde kraftig bekkenløsning og ryggproblemer i første svangerskap, og kjenner kroppen gir etter litt nå,

tungt å bære Junior for lenge og har ikke mye energi til overs til husvask og det som hører til å gå hjemme....

men jeg gleder meg og jeg er gla dette svangerskapet går litt fortere enn d første, ser d positive i d :D

 

Masse lykke til alle som venter :)

ps. gikk med spiral i 5 uker tok den ut da jeg blødde veldig mye,

og ble gravid 3 uker etterpå... da befruktet, så egget må ha løsnet 1 uke etter jeg tok ut spiralen.. men hadde aldri mensen, bare blødninger fra spiralen i.flg. legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg nevnte skulle jeg teste over helgen, og jeg har testet i 3 dager jeg nå (he he) Alle testene er POSITIVE!! Jeg er i lettere sjokk her over å få to så tette, men du verden så koselig da! Vi har så smått begynt å tenke på navn og sånn allerede=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig :)

gratulerer blir koselig med to tetteda . de kommer til å få masse glede av hverandre :)

jeg er nå selv kommet i uke 19 å kommet meg over sjokket hehe og bare gleder meg til denl lillekommer :)

lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med spirer i magen=)

Sjølv kom Emil til verden 23.juni, 14 mnd etter at storebroren kom til verden....Emil var nr 3....

 

Eg hadde faktisk det lettaste svangerskapet med Emil som er nr 3,men hadde den tøffaste fødselen med han....Tok berre 6.5 time,men vart tøft og intenst...og han var nok ikkje heilt klar for å komme til verden(4 dager over termin)for fødselen starta med magesjau....!!!

 

Men Gud kor morro da er med så tette...Elste blir 4 år nå i februar....så eg har dei 3 i løpet av 3 år og 4 mnd=) veldig koseleg=) Me snakkar masse om å få nr 4 og...Men me vil vente litt med det(2-3 år) for me føler at no fortjener dei å vera dei 3 ei stund,og ikkje få enda ein inn i familien med ein gang....Eg blir 25 i sommar,så eg har god tid enda=)

 

Da var litt frå meg=) Masse lykke til vidare med spirene dikka=)

Kjekt å vere litt her inne og...å snakke litt med dei som fekk samtidig med meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

heisann!

vi fikk ogå baby i juni 08. jeg fikk tilbake mensen etter 4 mnd. hadde lyst på to tette, jeg er gravid igjen i 14 uke nå!!!!!! dette fikser vi, tror det blir utrolig gøy:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg fikk ei jente i begynnelsen og er nå gravid igjen med nr 2 , er 15 uker på vei. Veldig morro, men samtidig veldig skummelt! hehe

jeg hadde ikke fått mensen tilbake igjen etter ammingen, så dere som venter på det, DET ER IKKE VITS ;-) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...