Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg vet ikke helt hva det er, men idag kjennes liksom 'alt' anderledes ut. Følelsen i kroppen er anderledes enn den pleier..Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, annet enn at det kjennes forskjellig ut enn hva det kjentes ut igår. Det er på en måte ikke en fysisk følelse (Som å ha vondt i tåa en dag og ikke neste.), det er mer at... jeg vet ikke... Det er bare anderledes. Følelsen i magen er ikke som den pleier! Jeg er ikke bekymret for at det er noe galt eller noe, det er ikke det. Jeg kjenner spark og alt er fint. Eller, det er ikke spark, det er bevegelser. Dytting. Det er bare det at... det er anderledes. Noen som i det hele tatt skjønner litt hva jeg mener?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 hmmmm......kanskje det er noe på gang )
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Jeg håper håper håper på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå