lillebebis 3! Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Er det noen som har prøvd ringtesten nå, og fått riktig resultat? I sikerl: jente i pendel: gutt
frua Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 En venninne testet det på meg forrige gang. Pendel: fikk gutt, men det var alt konstantert ved UL og det visste hun. Derfor er jeg skeptisk. Har ikke testet denne gangen. Hvordan gjøres det? Husker ikke...
Sol + spire Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Hei! Første gang sirklet ringen, noe som tyder på jente, og jente ble det. Denne gangen sirkler også ringen, vet ikke kjønn enda da de ikke så det på den ordinære uln. Sirkel: jente Pendel: gutt
Månefeen ♥ Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 En venninnde av meg skal ta den over magen en av dagene, så det blir spennende! Stemte med to venninnder av meg som nettopp har fått gutter. Jeg har tro på dette her, den går jo i sirkel pga pulsen til fosteret. Jenter har oftest høyere puls så det får ringen til å gå i sirkel. Og gutter har lavere, så da går den frem og tilbake. Det er ikke så mange år siden man ikke fikk vite kjønn på UL, da gikk de mye etter puls. Min mors jordmor hadde rett på kjønn begge gangene
mumtobe09&10 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 OOh, dette har jeg ikke hørt om før! Hvordan gjøres det??
Vil Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Jeg og mannen min prøvde dette her, men vet ikke om det stemmer enda, for vi har ikke vært på ordinært UL. Man utfører visst ringtesten ved å nappe ut et hår fra hodet, tre ringen innpå det, og holde "pendelen" over livmoren. Jeg hadde ikke trodd det skulle komme noen bevegelse i det hele tatt, men jomen begynte ringen å fyke i sirkel, sterkere og sterkere. For morro prøvde vi også på mannen min, han venter visst også jente. Så vi får nå se om det stemmer... :-)
Gjest Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Jeg har hørt man kan gjøre dette selv om man ikke er gravid, over håndleddet (pulsstedet). Ble engangs spådd gutt og så jente. Foreløpig har jeg gutt, så får vi se hva neste blir :-)
Månefeen ♥ Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 Vi ble spådd jente-jente i begynnelsen av sommeren, både jeg og min samboer (over håndleddet). Tok testen over magen igår, den sier jente. Og på min samboers håndledd igjen, jente. Så venter i spenning på UL i desember
ml87 Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 min mor tok ringtesten på meg, da gikk den i sirkel, og hun sa at det var stor sjangs for at vi kanskje fikk jente... men som sagt, ultralyd viste at vi venter oss en liten gutt i april så den ring testen stemmer ikke alltid nei!! :op
lillebebis 3! Skrevet 19. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. november 2008 Min ring gikk i sirkel i går over magen. Nettopp vært på ultralyd, og det er en vakker jente!!!
birrisj05.02.09 Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 Jeg husker ikke helt hva jeg fikk på den testen, er en stund siden. Men hvis det følger hjerteslagene, så sier den nok jente, for mini har hjerteslag på 140 og 150. Og jeg vet ærlig talt ikke hva det blir, synes ikke de har det beste utstyret på UL akkurat. Først fikk jeg antyda gutt, så jente, og nå gutt igjen.. så jeg får bare vente å se
frua Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 Nå har jeg testet det, men er ikke videre overbevist. Ringen går i sirkel og i pendel om hverandre uavhengig av hvor jeg holder ringen (over bordet, magen, gulvet - det skal nok ikke store bevegelsene til i fingrene før hårstrået får ringen til å bevege seg.) Artig likevel...
ml87 Skrevet 20. november 2008 #14 Skrevet 20. november 2008 hehe. når det gjelder hjerteslag kan jeg og fortelle at det stemmer ikke for min del det heller... pga min kjære lille gutt ligger på 154...
Månefeen ♥ Skrevet 20. november 2008 #15 Skrevet 20. november 2008 Det er vel om babyen har høy eller lav det er mest sikkert (dette med plus og kjønn), men er den midt på treet gjør vel ikke ringen så mye utslag nei.
MHBA Skrevet 20. november 2008 #16 Skrevet 20. november 2008 Tror egentlig ikke så mye på sånt, men synes det er veldig morsomt likevel. Jeg ble "spådd" på håndleddet for lenge siden og da skulle det komme en jente først og sannelig er det en jente i magen min :-) Det er jo 50/50 da, så ikke så vanskelig å gjette riktig heller :-)
M2M2M Skrevet 20. november 2008 #17 Skrevet 20. november 2008 nå har ikke jeg prøvd ringtesten, men jeg får en gutt, uten tvil, og han har en puls på 158.. så det stemmer ikke for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå