Gå til innhold

Hører jeg til i Januar klubben?? Hmm... flere som er usikre..?c",)


novembergutten:)

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 9 februar, og med nr 2, førstemann kom 5dager før termin, og vet at fler i familien er kommet litt før antatt termindato..også UL termin. Dette i forhold til arvelige spørsmål... Har hatt en "magefølelse" av at knerten kommer i slutten av Januar istede for rundt termin. Selvfølgelig er +/- 2uker regelen gjeldende uansett, så det er litt rart når folk spør når vi blir foreldre.. Sier gjerne termindatoen, men legger hver gang til at jeg føler på meg det blir i januar.

Har fra før av hatt menstruasjon uregelmessig, så det er ikke lett å finne ut riktig, selv om UL i uke 19 sier sitt uansett... men hvorfor mange barn kommer utenom UL termin uansett vet egentlig ingen, mange som har et "perfekt" svangerskap og allikvel skjer vannavgang tidlig osv som gjør at barnet kommer uker for tidlig.. Hmm.. lurer på om det er fler som meg?????? Som meg har sagt til samboer fra jeg var ca 2mdr på vei at jeg føler at antatt termin ikke stemmer...Er vel og lit flaut å si til alle man har en magefølelse av at den ikke stemmer, også kommer babyen til termin allikevel.. og kanskje det er litt ønsketenking å bli ferdig med å gå gravid pga mange plager hele veien igjennom...?? Hmm.. nesten så det er litt egoistisk å ønske barne/-a ut før tiden på ca.40 uker når en ser å små de er når de er svært premature....!! Hmm.. sliter litt med den tanken.. Noen der ute.. takk for at dere "orker" å lese mitt litt lengre innlegg:) Takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg skulle melde meg inn i den månedsklubben jeg TROR jeg kan føde inn i så hadde det vel blitt desember ut fra statistikken min..;) Har født 5 og 6 uker for tidlig de to andre gangene, så med UL-ternmin 2.feb skulle dette stemme bra med nedkomst til jul. Men holder meg nok her inne likevel tenker jeg, hehe. Håper å holde til over jul i allefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin først 20januar, så ble jeg flytta til 20 februar.

 

SÅ jeg vet ikke når ungen min kommer, men skal snart på UL for å få en fast termin... gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mens termin 15 januar, men ble flyttet til 1. februar. kan jo tenkes at lille jenta kommer før, og at det blir en liten januar baby=) bare hun ikke kommer 31. januar, for da har jeg bursdag...hehe. men hadde jo vert en fin bursdagspressang da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Har samme følelsen her. Jeg har termin 6. februar, men er nesten sikker på at babyen kommer midt i januar en gang. Ingen i vår familie som har gått til termin og sønnen min kom 1 mnd for tidlig. Nå er det riktignok 17 år siden, men som sagt, ingen har gått til termin og her er det snakk om 18 fødsler. Men vi hører vel til i februarklubben likevel. Er jo termindatoen som bestemmer det og ikke fødselsdatoen.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...