Gå til innhold

rørleggersprekk og damesprekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Rørleggersprekk" hos menn går for å være lite appetittvekkende, og blir ofte harselert over. Men hva med å kunne se ned i rumpa på oss damer? Har inntrykk av at de fleste menn synes det er deilig. Ser ihvertfall sånn ut i butikken, f.eks. Menn blir stående og stirre hvis ei dame setter seg på huk for å se etter ting på nederste hylle, og det er en glipe mellom buksekanten og blusen. Virker som de liker det de ser ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, men så har da vi damer mye penere rumper enn menn. Nåja, ikke alltid sånn, forresten. Har vel en del med alderen å gjøre også. At menn tenner på damerumper, har jeg forstått. Kunne nesten tro de var homo...

Skrevet

Går selv i bukser som gjør at øverste del av rumpesprekken synes når jeg bøyer meg. Om noen menn har glede av det, så gjerne for meg. Man skal jo unne dem såpass ... Men en gang da jeg stod veldig trangt på T-banen, var det en fyr som lirket en finger nedi sprekken der bak. Det likte jeg ikke helt. Var umulig å se hvem det var, siden det var så fullt, men han holdt den der ganske lenge, uten at jeg greide å vri meg unna. Han dro den til og med litt opp og ned. Trodde vel jeg skulle bli våt. Men det er å gå litt over streken, synes jeg.

Skrevet

Og så GJORDE du ingenting???? Fy fader.. hadde tatt hånda bak og grepet fatt rundt håndleddet hans, sånn at jeg fant ut hvem det var i det minste. Hva enkelte tillater seg... *blærk*..

Merkelig fenomen det der med rumper ja... jeg for min del synes ikke sprekk er pent hos hverken menn eller damer.

Skrevet

Stod så trangt at jeg var som limt fast. Helt umulig å bevege noe som helst, aller minst armene. Ikke ville jeg skrike opp heller, og helt umulig å se hvem det var. Heldigvis var det bare i baken, og ikke foran ...

Skrevet

Har skjønt såpass at mannen min er veldig opptatt av damerumper. Ser hvordan han snur seg på gata ... Gjetter på at han ikke er alene. Og de damene som kler seg sånn at deler av rumpa synes, er vel fullt klar over hva de gjør, og hva virkningen blir, tenker jeg.

Skrevet

Min mann synes det er UTROLIG EKKELT med sånne damerumper som kommer frem over bukselinningen, og så ser man g-strengern på vei ned i sprekken.

Da ser han for seg den ekle tråden, full av bærsj.

Skrevet

Mannen min syter i hvertfall stadig vekk over at damer har rørleggersprekk. Han synes ikke det er spesielt tiltrekkende. Kløft melllom puppene derimot, det har jeg aldri hørt ham klage over :P

Skrevet

Da tror jeg at mannen din enten ikke er ærlig, eller så er han høyst unormal til mann å være. Dette bygger jeg på undersøkelser gjort på nettet når det gjelder å finne ut hva menn tenner på hos damer.

Skrevet

En spørreundersøkelser på nettet er sjeldent gjennomført på en faglig forsvarlig måte slik at man faktisk kan påstå noe om flertallet av befolkningen som helhet. Faktisk er nordmenn såpass blyge når det gjelder å fortelle om sex og lyster at ikke en gang shi klarer å gjennomføre brukbare undersøkelser :P

Skrevet

Nettopp fordi de er så blyge, er slike helt anonyme nettundersøkelser det eneste pålitelige vi har (særlig når det stemmer med informasjon man har via venner og bekjente, naturligvis...).

Skrevet

SSB sine undersøkelser er ikke mindre anonyme og de kan returneres via nettet også. Folk flest svarer ikke (under 20% i år). Dine bekjente tilhører trolig samme sosiale lag som deg selv og dermed sier det du vet lite om hva som gjelder stort sett. Menn liker rumper, det er biologisk fakta. Hvordan rumpa helst skal pakkes inn avhenger nok av alder og kultur vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...