♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 en skremmende opplevelse som fikk meg til å tenke!! Tenke på hvor FORT ting som ikke skal skje, kan skje.. og hvor forferdelig utfallet kan bli... Dro rett på føden, hvor de tok meg imot og unndersøkte meg GRUNDIG. Alt så helt fint ut med bebbisen, HELDIGVIS! Hadde blod i urinen, og de var rett for enten morkakeproblemer, eller blødning i nyrebekkenet. så tok blodprøver, og fikk ordre om å ligge i senga i ett døgn. fikk kun gå på do. Bebbisen sprellet og hadde det helt supert, og da begynte jeg og slappe av. på nattan så RANT det tykk seig gul råmelk, og jeg fikk endel kynnere. var engstelig for at fødselen var igang, da det er samme hormonet som setter igang melka som setter igang riene. men det gav seg av seg selv nye blodprøver urinprøver og ul idag før jeg fikk dra hjem, og alt er fint. noe blod i urinen, så den dyrkes med tanke på urinveisinfeksjon. morkaka er helt fin, og jeg har ingen blødninger i nyrebekkenet. Så nå sitter jeg hjemme, lettet og med en erfaring rikere, og forbud mot å sette meg på hesteryggen før etter fødsel jeg kommer ALDRI til å ri i noen svangerskap ever igjen!!!!!! Lille jenta spreller og er i farta deilig å kjenne!! hvert spark er en velsignelse nå. og jeg vet at jeg kommer ikke til å klage over NOEN plager resten av svangerskapet.. for jeg er HELDIG som har jenta mi inni der fremdeles.. hesten traff meg i ribbeinhøyde, så er ett par brist i ribbeina. TENK OM han traff 20cm lengere ned mot magen og sparka LITT hardere..... TENK OM.......... er 26 uker idag forresten, så 100dager igjen!!
Randis Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Huffa meg. Skummel opplevelse. Bra at alt ser bra ut.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 så skummelt. derfor bestemte jeg meg for å ikke ri da jeg ble gravid. det skjer så fort. er så mange ganger jeg har hatt lyst til å ri. og jeg burde ri, fordi at bekkenet blir så mye bedre. men så begynner jeg å tenke: tenk om det skjer noe... og begynner å tenke på alt som kan skje og så tør jeg ikke likevel. godt at alt er bra med dere
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 huff.. ligger med mye kynnere og melka renner håper det gir seg eller ikke blir regelmessig! er livredd for at fødselen skal sette igang.. selvom sjansen er liten når det har gått bra over ett døgn, så vet man aldri. Jeg hadde premature rier i uke 28 med forrige man, helt uten grunn, og morkakeløsning i uke 35.. så blir litt engstlig nå.. men ho er veldig aktiv, er bebbisene aktive når det er maserier? for om de ikke er det, er det forhåpentligvis bare litt kynnere
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 det roet seg igjen deilig! da får jeg kanskje en bekymringsfri natt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå