tannkrem Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Hei :-) Noen som ikke syns det er så veldig "festlig" når magen begynner å vise seg? Eller er det bare meg ? :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Denne gangen er jeg nok som deg (i motsetning til da jeg var 1. gangs) - den er jo ALTFOR stor for "alderen"!! *grue seg enda mer til neste år mtp størrelse*
anita21 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Jeg kan nok si meg ganske så enig med deg ja! det er ikke noe artig når magen begynner å komme,jeg syntes det er skikkelig snålt....men det kan godt være at de som planlegger å bli gravide har en annen oppfatning enn det jeg har som fikk det som et sjokk.... Men det er litt artig også,så lenge man finner noe man føler seg bra i!
frua Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Jeg gruer meg mest til kombinasjonen å måtte kle på meg så mye klær med stor mage. Føles så undøvendig ut å måtte kjøpe ny vinterjakke pga magen - så skal den ikke brukes mer.
tannkrem Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 elller kommentarer som .. å så gøy.. nå kommer endelig magen.. mm.. ja..kjempegøy.. har ikke lagt på meg så mye. det er ikke det som er dumt inne i hodet mitt he he.. men det virker som at nå er framdelen min magen. blitt alle mannseie liksom.. jaja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå