Gå til innhold

Dere som har murringer/menssmerter etc....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvor lenge har dere hatt dette? Jeg har hatt sånne stikkinger/smerter akkurat på samme sted som riene begynte forrige gang de siste dagene. Er ikke vant til dette, for første gang jeg hadde vondt sist var første ri... Denne gangen har jeg hatt masse vonde kynnere etc.

Sitter jo og lurer på om jeg kommer til å føde! Er ganske spennende, for sist gikk det så fort at jordmor har sagt jeg bør komme meg raskt til sykehuset.

Er 37+0. Og dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt murring/stikking/smerter/kynnere i månedsvis. Det er 2. svangerskap, er 39 + 0 og ingen fødsel så langt. Tror dette blir litt verre for hver gang. Hadde det aldri sånn i 1. svangerskap.

Skrevet

Jeg har også hatt mye mer kynnere, helt siden uke 17. Mye vonde kynnere også, men de siste dagene har jeg hatt disse smertene som minner veldig om begynnende rier. Hadde en liten blødning også for et par uker siden. Men, men... Skjønner det kan ta lang tid ennå, men forhåpentligvis ikke altfor lang tid. Fødte en uke før med førstemann!

Skrevet

1. mann kom 4 uker før tiden, vannet bare gikk pent og pyntelig en morgen i 5 tiden. Fyttirakkern så utålmodig jeg er nå!!! Har vært forespeilet fødsel siden uke 27 pga komplikasjoner med livmorhals. Men her er jeg altså, like gravid og 39 uker,

Skrevet

Jeg har vært 100% sykmeldt fordi jeg har hatt så mye vonde kynnere og de har vært redde for tidlig fødsel. Jeg har også vært vettskremt, men tar ikke lang tid før man blir utålmodig, gitt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...