Gå til innhold

Barnegrøt, middag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi begynnte for to dager siden, i håp om at det blir julebord på meg i romjulen. Han er nettopp blitt 4 mnd, men vil ikke ha mme så blir en barneskje med grøt om dagen foreløpig, men det er ikke populært enda :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begynt med maisgrøt, en teskje om dagen. Barnet er 4 måneder, problemet er at h*n har fått veldig løs avføring av grøten og har avføring til hvert måltid. Noen andre som har denne erfaringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har`a fått grøt siden ca 2,5mnd alderen, er kjempe godt! Så her går maisgrøten ned på høykant... Risgrøt er også veldig godt, men da må det være med banan. Mens poteter og gr.søker glass er ikke så veldig populært ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med maisgrøt da min gutt var 3.5 mnd og han likte det veldig godt :) Begynte me en liten teskje grøt. Da han rundet 4 mnd fikk begynte jeg med fruktmos, noe som han også liker veldig godt:) Han har ikke reagert nå speiselt på hverken grøt eller frukt. Har ikke prøvd middag enda, men tenker jeg prøver det rundt juletider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Gutten min er 5 mnd og har ikke fått noe annet enn morsmelk enda. Jeg tenkte å prøve med potet blandet med morsmelk i kveld. Han liker jo tran så da må i alle fall potet smake godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...