Nattinatta Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 trådløse enheter?? Mener da slike som går på batteri; både babyenheten og foreldreenheten.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Den vi har fra Phillips har i alle fall det. Dvs, man kan velge om den skal gå på strøm eller batteri, foreldreenheten har sånn ladegreie som den står i til vanlig, mens babyenheten har batterier og/eller ledning.
hamsterpia Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Topcom har ihvertfall. Babyenheten bruker 4 AAA batterier og foreldreenheten har oppladbar batteripakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå