klg,2 boys now:) Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 orker ikke lage middag i dag,gubben jobber overtid.å jeg skal føde på torsdag,er for lat nå..
Odine! Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Aldri frekt å be seg selv i middag til mammaen sin, med mindre hun er pleietrengende.
Gjest Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Neida ... jeg inviterer meg selv til mamma titt og ofte jeg. Hun blir bare glad hun, for da har jeg med meg småen og det er det kjekkeste hun vet :-) Du skal se mammaen din blir glad for å få dulle litt med deg, du som snart skal føde og greier! Lykke til på torsdag!
klg,2 boys now:) Skrevet 17. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2008 hehe bra å høre at det ikke bare er meg:)
Gjest Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 nei, det synes hun vel at bare er koselig?? Jeg kan finne på å invitere oss på middag til foreldrene mine og svigerforeldrene mine, er jo bare veldig koselig det da :-)
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Nei, det syns jeg ikke=) Off topic: keisersnitt eller igangsetting, siden du vet det blir på torsdag? skal tenke på deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå