Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Tenkte det er lov å le litt av de små. Emilie er tre år og her er noen av hennes sjarmerende snakkefeil: Gulrot: Glattelot Narnia: Analia (....) Christoffer (halvbrorens navn) : Tepoffer Bukse: Dorske (må legge sammen rsk når det uttales, doshke) Enda jeg sier Boboboboboboboooookse, sier hun Bobobobobodoooshke Jeg må bæsje: Mamma jeg må bæsje sååååååå hardt (lager truge-grimaser) Tusen takk: Tuke takk Værsågod: Bæshågo Telle til tolv: alle tall går fint men 11 sier hun: Evle, 14: fjotten 13: tjetten
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 hehe... guttungen her sier/sa: gravemaskin: Bladmus!! ???? og han er litt søt når han spør om å få en smulkering hihi
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Her var det: Vaffel = gaffel Fiskegraten= most fisk ( jeg skjønte jo veldig lite av hva han mente) Marie ( tante2) = Malie Margrete (tante1) = Madedthe Sparta ( ishockey lage vi holder med) = parta Robert (min mann) = Orert Han er nå 6 år og det eneste han forsatt ikke sier er fiskegrateng for det er most fisk det, men han vet nå at det heter fiskegrateng Så du nevnte Christoffer og min søster sa dette for det: Marie sa: Kristoffer= lille kosser
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 he he... det er så morsomt når de ikke klarer å si navn. nå har ikke min begynt å si mer enn et og et ord enda. men da jeg var liten så kalte jeg min tante rigmor for tante himmo. he he
ipeggy Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Hihi, min bror klarte ikke uttale sitt eget navn da han var liten. Han heter Lars Fredrik, men sa Jakk Vivvik...
mamma til 2 skjønne<3 Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 lekekamerat Kjartan = satan!
Gjest Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 vi er ofte i dyrebutikken å ser på alle fittene(fiskene).....!!! veldig festlig når han roper det høyt ut i hele butikken...hehehe;)
Bussi Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Hihi, det med fiskene minte meg på da min lille gutt på 2,3 år var så stolt for han hadde vært med pappa'n på "fittetur" (fisketur) =P
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Hehe så søte! Guttungen vår blir 2 år i desember og er veldig opptatt av å peke på oss og si mamma og pappa også til slutt på seg selv og sier : DASS Han heter Tobias, og omtaler seg selv altså som dass.. Merker at praten sitter ganske løst om dagen og forventer at han begynner å prate nesten i setningen når det først løsner. Ellers sier han mye festlige ord som nesten bare vi forstår. hehe
FåttPrinsenMin:) Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 En skjønn liten jente skal bli når hun blir stor: ballelinalælel (ballerinalærer).
Mayken Skrevet 17. november 2008 #12 Skrevet 17. november 2008 Da søsteren min var lita sa hun: Kruse=truse Lungebok=Lommebok Brøbelskelse=Spøkelse Jeg sa: Piskekake=fiskekake Govle=Gulvet Froskerosk=frokost Datteren min fylte 2 år i helgen og noen av hennes ord: Kakk=takk (og det blir alltid hvisket, aldri sagt høyt) Herdi=ferdi Samma=samba (katten vår) Kokel=onkel Hun kaller seg selv for Nina, men heter Ina Hun sier mye annet rart også, men kommer selvsagt ikke på det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå