Gå til innhold

gutten min på 3.5mnd er syk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er ikke noe gøy...skulle ta vaksine i morgen og mn det er jo bare å glemme.......snørret renner, han er litt tett i nesa og hoster innimellom og nyser.....målte han i sted og lå på 37.7 så er jo i grenseland for feber....

trodde ikke så små barn ble syke jg når jg ammer og ALT...mn er jo forkjøla selv også så er vel derfor....heldigvis spiser han godt....flere med syke barn der ute???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jo da, små barn blir syke de også.

Minsta mi er også 3.5 mnd og har allerede nårr en skikkelig forkjølese, omgangssyken og virus i luftveiene.

Skrevet

Og foresten, jeg ammer jeg også.

Skrevet

har en litten syk gutt her også hoster og nyser og nesa renn har ikke tatt tempen han spiser bra , i dag har han sovet mer enn han pleier .han er 6mnd i dag

Skrevet

Vi fikk beskjed at under 38 ikke er feber og så lenge det bare er forkjølelse kan de fint få vaksine. de regner ikke forkjølelse som sykdom. barnet mitt har tatt to av vaksinene i den fomren og det har gått helt greit, men det er jo selvfølgelig opp til deg å bestemme.

Skrevet

ja mn jeg ønsker ikke å vaksinere han da...kjenner ei som ble hjerneskada etter vaksine...fikk feberkrampe...så jg er livredd for d..d er riktignok mange år siden mn likevel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...