Gå til innhold

Hvem synes dere hadde rett her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en del år siden det skjedde, men kom til å tenke på det nå.

Var på en båttur med inkludert et måltid.

Da buffeen var ferdig og de ropte at maten er klar stormet alle til. Jeg og de jeg reiste med orket ikke å bryte oss vei fram og ventet høffelig bakerst til det var naturlig vår tur. Var jo ikke noe gourmet dette her, vi skulle bar spise oss mette.

Da vi kom fram var det meste tomt, til og med en så enkel ting som baguettskiver var det ikke igjen.

Fant meg noe for å døyve lyden i magen og sa ifra til en som jobbet der at "Når dere har mat inkludert i prisen bør dere ha nok til alle som er ombord" før jeg smilte og gikk opg satte meg.

Like etterpå kom samme fyr bort til bordet vårt var skikkelig sint og kjeftet på meg for at jeg kunne være så frekk.

Det var min skyld at jeg omtrent ikke hadde fått mat siden jeg tok det rolig og ikke stormet til da de ropte at maten var klar.

Ble helt målløs jeg, men jeg er av de som mener en skal få det en betaler for. Og får en ikke det skal en si ifra. he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi oi...proffesjonelle kjøkkenfolk vet at man lager heller for mye enn for lite!

Skrevet

Hehe, for et dustete resonnement fra den du sa i fra til. Det hadde jo vært like mye for lite mat til alle dersom du hadde stormet frem også - det hadde bare vært noen andre som hadde stått der med romlinga i magen...

Så jeg syns du hadde rett, og det er jo søren meg ikke noe galt i å si i fra (på en pen måte)!

Skrevet

Høyres ut som ein svært frekk kelner ja. Men nå var historien svært subjektivt lagt fram ;-)

Skrevet

Men det var akkurat slik det foregikk for det, gidder ikke pynte på ting. Heller tone det litt ned.

Nei, jeg viste jeg hadde rett, og gliser av det nå i ettertid.

Og det var ikke i Norge heller så bør ikke forvente like mye. Hadde det vært i Norge hadde jeg ikke gitt meg da jeg gjorde, he he.

Skrevet

Hehe, neida du trenger ikkje pynte på historia for min del. Tviler ikkje eit sekund på at det var slik det foregjekk, har sett min del av dårlig service =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...