Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 på facebook. Han vet ikke hvem jeg er og er ikke sikker på om han vet at han har en søster engang. Har sendt mail te han og spurt om han vet hvem jeg er, og det visste han ikke. Hvordan skal jeg få sagt det? har litt lyst å bli kjent med han. Noen som kan hjelpe meg med hva jeg kan skrive?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Skriv.. Hei **** Jeg er søstern din. Dere har kanskje samme far.forklar litt rundt.. har alltid undret på hvem du er. Hvordan du er. Vet det kanskje er rart og finne ut at du har en søster på denne måten. Men jeg har veldig lyst om du har? og bli kjent? eller no??
Slalotte Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Jeg har også en bror jeg ikke har møtt eller snakket med.. Vet hvor han bor og hva han heter.. Men finner han ikke på facebook
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Tok lang tid før jeg fant min bror, visste ikke navnet hans bare faren min sitt....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Fortell oss hvordan det går! Jeg ble så spent på dine vegner nå!!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Jeg skrev dette: hehe ja forklaring skal du få, men om du kommer til å like den er en annen sak.. Jeg er storesøsteren din. vet ikke om du i det hele tatt visste at du hadde det? Har alltid hatt lyst til å ta kontakt og lurt mye på hvordan du/dere er, men har ikke turt før, og noe av grunnen til det er at "pappa" aldri har vist noen interresse for meg. men etter jeg fikk unger så har jeg blitt litt tøffere :-) Så ja du er faktisk onkel til 2 hærlige jenter :-) Kan være dette kommer som et sjokk på deg, men håper du å er intressert i å bli kjent. Hmm er litt klønete n¨år det gjelder sånn skriving men ser ikke dette sånn tåli greit ut? hi
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Kjempe bra.. Keep us posted..nysgjerrig på hvordan det gikk..
lillespirenmin Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 har du fått noe svar? Denne må du bare holde oss oppdatert på! kjempe spennende!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 har ikke fått noe svar ennå :-( Skal holde dere oppdatert ja :-) hi
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #11 Skrevet 18. november 2008 Nå har han hvertfall vært innlogget på facebook så regner med han har lest meldingen jeg sendte, men har fremdeles ikke fått noe svar. Men hadde igrunnen ikke forventet det heller. :-(
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #12 Skrevet 18. november 2008 Jeg syns du er kjempetøff som tør! Tenk for et slag i trynet for han hvis han ikke har hatt peiling i det hele tatt! Jeg kan forstå at han ikke svarer deg med en gang, hadde jeg fått en slik melding vet jeg ikke hva jeg hadde trodd. Du skriver også på en måte der det virker som du tar veldig lett på det, smilefjeser osv. (sikkert fordi du har visst det en stund?) så jeg ville nok tatt noen tlf. rundtom først hvis jeg hadde vært han. Dette er ikke ment som kritikk for deg. Bare prøver å tenke hvordan jeg ville tatt det... Håper han tar kontakt, da!
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 18. november 2008 #13 Skrevet 18. november 2008 jeg har også en halvbror der ute ett sted..som er litt over året eldre enn meg.. mamma ga han opp for adopsjon da han ble født.. ingen som fikk vite hvem de nye foreldrene var... så jeg kommer nok aldri til å finne han... ;( og jeg som så inderlig vil finne han!!!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #14 Skrevet 18. november 2008 hehe tøff og tøff, har tenkt på dette i mange år, og må nok ærli innrømme at jeg hadde litt promille når jeg sendte første mailen. har skrevet mailen mange ganger men ikke turd å trykke send. men med litt vin innabords er det utroli hva man tør :-) Ja igrunnen så forventer jeg ikke noe svar. hvis han ikke visste om meg så har det nok vært et sjokk for han stakkar. Ja jeg har visst det siden jeg var liten. har aldri hatt noen form for kontakt med faren min og hans nye familie så er jo veldi nysgjerrig. Så håper jo at når han har fått bearbeidet det litt så tar han kontakt, men som sagt så har jeg ikke de store forhåpningene.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #17 Skrevet 18. november 2008 Håper du får svar:) Her har vi en liten variant av dette. Men barna er små enda. Min unge vet om et søsken, far vet jo om vår felles her, men dette søskenet vet ikke om barnet her. Mor der vil ikke fortelle det til barnet, og far tør ikke fortelle. Håper det retter seg før de blir voksne, for jeg tror det er et større sjokk å finne ut slike ting i voksen alder, enn om man vet det fra man er liten. Så han broren din har nok fått hakeslipp aldeles, og trenger nok litt tid og litt prat med far osv. Så når sjokket har lagt seg, så kan det være at det kjennes fint med et søsken:) Vet andre som har funnet hverandre som voksne og blitt gode venner og søsken:) En kompis av meg fant sin søster.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #19 Skrevet 19. november 2008 Oi, dette var spennende! Jeg hadde en stebror engang. Mamma var gift med en fra jeg var 5 til jeg var 10. Det var en stygg skilsmisse, så vi mistet kontakt, men jeg har ofte lurt på hvordan deet har gått med han... Jeg skal jammen sjekke facebook og se om han er der:). Takk for tips!
Gjest Skrevet 19. november 2008 #20 Skrevet 19. november 2008 Hadde nok fått sjokk om jeg fikk en sånn meld, men samtidig veldig interessert i å finne ut om det er riktig :-) Håper du får svar da :-) Men som noen skrev her, ikke sikkert han tar kontakt med engang da, synes uansett det er bra av deg at du turte å ta det steget :-) Synes det du skrev hørtes bra ut jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #22 Skrevet 19. november 2008 Hei. Håper du holder oss oppdatert...:-) Jeg er i nesten samme situasjon, med 2 søstre og en bror på Facebook, som jeg tror vet om meg, men jeg drøyer det litt med å ta kontoakt, satser på at vår felles far ordner et møte etterhvert når han får summa seg. Vi fant hverandre for et drøyt år siden, etter div kaos med DNAtester osv. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #23 Skrevet 19. november 2008 Det er vel ikke broren min og vel, vet nemlig at min biologiske far har en til. Har blitt kjent med 3 av mine halvsøsken og vet at han han 1 til som vi ikke vet kjønnet til.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #25 Skrevet 20. november 2008 ???????????? Venter spent...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå